7 Şubat 2015 Cumartesi

KÜÇÜK BİR FLORMAR ALIŞVERİŞİ

Herkese merhaba
Umarım iyisinizdir.Sizlerle son bir kaç gündür ilgilenemiyorum.Hem halletmem gereken akademik işlerim hem de bazı teknolojik sorunlarım var olduğundan dolayı baya bir meşgulüm bu aralar.Bildiğiniz gibi kameram bozulmuştu.Onu tamir ettirdim ama şimdide telefonum tamirde.Zaten bir süredir telefonumun  internete bağlanmasıyla ilgili bir sıkıntı yaşıyordum şimdi de kendi kendine kapanıyor hale geldi.Bizde tamire verdik.2 güne alacağım elime. Dokunmatik telefona alışınca tuşlu telefon kullanmak baya zor oldu.Elimdeki eski bir telefon olduğu için de internete bağlanamıyorum.(instagrama bağlanamıyorum kusura bakmayın.Bilgisayardan,ınstagrama girip resimleri begenebiliyorum ama resim koyamıyorum keşke konulsa.Bir yolu varsa bana yorum olarak bırakın ki sizlere sevdiğim resimlerimi paylaşayım).Yazıya biraz sohbetle başladım kusura bakmayın ama dediğim gibi yazı yazmayı da video çekmeyi de özlemişim.Unutmayan bugün youtube kanalındaki çekilişimin son günü katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz.
Neyse bu güzel sohbetten sonra gelelim yazımızın asıl amacına. Flormar 28 ocak da kargo fiyatını bir günlüğüne 1 TL yaptı bende bunu fark edince (gece 23 suları kampanyanın bitmesine 45 dakika kala siparişimi onayladım) çok küçük bir alışveriş yaptım.Yapma amacım ihtiyacım olan ürünü olmak ve hediye olan ürünü denemek.Bu alışveriş benim internetten yaptığım ilk kozmetik alışveriş olarak da kişisel tarihime de geçmiş oluyor.Yazısını baya bir geç yazsam da siparişim 30 ocak sabahı saat 10:00'da elime ulaştı.(annem tam bir Müge Anlı hayranıdır o yeni başlıyordu).Neyse gelelim siparişimle  ilğili ayrıntılı açıklamalara;
KÜÇÜK BİR FLORMAR ALIŞVERİŞİ
Siparişim bu şekilde küçük bir Flormar kutusunda elime ulaştı.Sağlam bir kutuda  ve bantlı bir şekilde ürünlerimin elime gelmesine sevindim.

Kutunun üstünde ve altında ürünlerin korunması ve zarar görmemesi için kagıt gibi kesilmiş köpükler vardı varsa parça serilmiş ve ürünlerimi korumuştu.Az bir ürün için bile ne kadar çok köpük koymuşlar dedim ilk gördüğümde.


Köpükleri kaldırdığım zaman siparişim bu şekilde görünüyordu.Ben sipariş olarak sadece cift taraflı cımbızı aldım.Oje ve tester krem hediye olarak geldi.


Bir cımbıza ihtiyacım vardı.Evime yakın bijuteri ve Japon pazarlarına baktım ve istediğim gibi rahat ve kullanışlı bir tane de bulamamıştım.Gratis,Rossmann,Watsons benim evime yakın dediği.Arabayla şehir merkezine gitmem gerekiyor ve acelem olmadığı için de erteliyordum. İnternetten yabancı dizi izlerken(Grimm dizisine taktım bu aralar) yanda çıkan reklamda Flormarın kampanyasını gördüm ve siteye direk ğiriş yaptım.Tek günlük bir kampanyaymış ve bitmesine 1 saat falan kalmıştı.Direk indirimli ürünlere baktım ve bu cımbızı gördüm.2,25 TL fiyatı vardı kargoyla beraber 3,25 TL oluyordu.Benim gördüğüm en kalitesi cımbız bile 3 TL olunca bunu almalıyım dedim ve sepete attım.Benim kredi kartım yok ve kardeşimde kartıyla benzin aldığı için çok yüklenmek istemedim ve diğer indirimli ürünlere de ihtiyacım olmadığı için bakmadım bile.





Her siparişten sonra bir numune gönderiliyor zaten bana da yeni çıkardıkları yaşlanma karşıtı gündüz kreminden bir numune göndermişler.Bu siparişin en güzel hediyesi ise her siparişte gönderdikleri FLORMAR SATIN MATE oje serisinden GS10 Curry adlı oje.Zaten ojenin normal fiyatı sitede 3,95 olarak gözüküyorken ben 3,25 TL fiyata bir satın mat oje ve bir çift taraflı cımbız aldım.Bu hediye oje kampanyası hala var mı bilmiyorum.Ama ben benim şansıma gelen rengi çok sevdim.Kısa bir süre sonra ayrıntılı yazısını da yazacağım.Şu arada deneme sürecinde olan bir ürün benim için.
Ürünlerin yanı sıra kutudan fatura çıktı.Değişimi direk magazadan yapabiliyormuşuz ben buna çok sevindim.İade işlemine de izin vermesi bence çok güzel(tabi benim buna ihtiyacım yok tabi)

Benim yaptığım alışveriş bu şekildeydi.Çok severek ve karlı bir şekilde alışverişimi yapmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakmanızı eve benim takip etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Güle güle kullan cımbızdan memnun musun?

Güzellik Meselesi dedi ki...

Blog keşif etkinliğinde geliyorum :) Sayfanızı izlemeye aldım bana da beklerim sevgiler :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/