11 Şubat 2015 Çarşamba

SONUNDA YENİDEN SİZLERLEYİM

Merhaba canlarım sonunda internete kavuştum.Yaklaşık bir haftadır internetimiz de sıkıntı vardı. Sağ olsunlar sözleşmemiz bitince haber vermeden internetimizi kesmişler.İnsan bir haber verir dimi ama hep bu TTNET yüzünden sizleri ihmal ettim.Komşudan internete bakıp çıkı-cam demek biraz sorun oluyordu ama 2-3 defa mailime bakı-cam deyip çekilişimizin  son haline baktım tabi ki..Bu arada çekilişim de sona erdi.Yarın sabah videoyu youtuba yüklerim merak etmeyin.Daha önce yüklerdim ama internetimiz geldi aynı sürede (1 saat sonra )yogun kar ve fırtına yüzünden 46 saat süre ile elektriğimiz kesildi.Hiç bu kadar uzun süre elektriksiz kalmamıştık. Mahallecek mum ışıgın da durduk.Korkunçtu.Telefonların bataryası bitti.Evinde dogalgaz kullananlar; kombileri elektriksiz çalışmadığı için bu karda evlerinde dondular çok kötüydü anlayacagınız(bizim sokakta doğalgaz çalışması yeni yapılmaya başlandı.Sınırda bulunan bir sokak olduğu için 2 belediyeden hangisinin yapacagına karar vermeleri 3 yıl sürdü anca imzayla bu sene başlandı ama evlere anca yazın verilecekmiş).3 saat  oldu elektrikler geleli.E anca yazı yazmaya sıra geldi.O kadar iş birikti yapılacak.Kışın elektrik kesilmesi hiç çekilmiyor dogrusu gidecek yerinde yok hava soguk akşam karanlıkta ne yapacaksın ki yat uyu sadece e sizinde benim gibi migreniniz varsa her şeyiniz düzenli olmak zorunda en azından ben uyku düzenimin bozulmasını hiç sevmiyorum vücudum bir süre sersem gibi oluyor.Ama bu elektriklerin olmadıgı dönemde şunu fark ettim ki tamamem teknoloji bagımlısı olup çıkmışız ne yapacagını bilemez olmuşuz eskiden elektrik yokken neler yapıyorlarmış acaba?Annemlere sordum  güneşle kalkar güneşle yatardık dediler.Akşamları da kızlar çeyizleri için oya yaparlarmış.Benimkiler köy insanları oldukları için  bunu yapıyorlarmış siz(sizin aileniz) ne yapıyorlarmış yorum  olarak bırakırsanız çok sevinirim.Bir de siz elektrik kesilince ne yapıyorsunuz yorum olarak bırakın ve evinize bir adet mum alın ne olacagı belli olmaz bu havalarda hala dışarda fırtına var.
Sizlerle sonraki yazımda görünceye karar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: