2 Haziran 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 106:PARMEX ASETON (NAR ÇİÇEĞİ)

Merhaba kızlar
Güzel bir günde sizlerleyim. Biliyorsunuz bahar artık geldi.Havalar ısını.İnsanın içinden dışarılarda gezmek geliyor.Koyu renklerin yerini gök kuşağının renkleri aldı.Haliyle de ellerimiz de renklendi.Ojeleri ne kadar sevdiğimiz biliyorsunuz.Pek fazla size yansıtamasam da bu yanımı daha çok yansıtmaya çalışacağım.Ojeler güzeller ama asetonsuz olmuyor. Asetonsuz oje çıkarıcılarda kötü kokuyor.Ben bugün size herkes tarafından övülen ama benim pek de sevmediğim bir asetondan bahsedeceğim.Umarım yazımı seversiniz.
PARMEX ASETON(NAR ÇİÇEĞİ)
Parmex asetonlarını duymayan kalmamıştır sanırım.Çok güzel oje çıkarıyor,elleri kurutmuyor,harika kokuyor denilen 200 ML boyutuyla ekonomik olan asetonlar blogger ve youtuber aleminde/dünyasında çok popülerler.Ben de bu popüler olmasına ve indirimde olmasına aldanarak bu mor olanını nar çiçeği kokanını aldım.Keşke almasaydım.

Ürün kısa sürede ojeyi çıkartmayı tırnağı kurutmamayı nemlendirip beslemeyi vaat ediyor ama bu vaatleri biraz boş vaatler oluyor.
Oje çıkarmasını sevmedim.Normal bir ojeyi bile normal asetona göre daha geç çıkarıyor.Evet tırnağı kurutması normal asetonlara göre az ama yine de nemlendirme vaat edecek kadarda kurutmamazlık yapmıyor.Ben genelde ojemi çorapla çıkardığım için tüm ojelerim çıkıyor ama pamukla oje çıkarmak bu ürünle işkence.200 ML gerçekten ekonomik bir boyut ama o kokusu tırnaktan gitmiyor ve insanı bayıyor.Tırnagı saratmaması   tek iyi özelliği.
PARMEX ASETON (NAR ÇİÇEĞİ)
Ürünü uzun zamandır kullanıyorum ve daha burada.Bunun nedeni çorapla çıkarma metodunu uygulamak yoksa bu ürünün ojeyi çıkarma başarısı değil.Bu ürün bittiğinde alırsam mavi olanını hanımeli olanını alırım.Bunun çok şekerli ve kalıcı bayık bir kokusu var.
Normal fiyatı yerel marketlerde 3,5 -5 TL arası ben indirimde 2,75 TL fiyata aldım diye hatırlıyorum.Boyutu güzel ama kokusu çok kötü.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Çorapla oje çıkarma videomu da koyacağım.Deneyin kesin memnun kalırsınız.Her türlü yorumunuzu bırakın görürsem kesin  geri dönerim.


Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: