25 Haziran 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 112:RİVAL DE LOOP YOUNG 9'LÜ FAR PALETİ (02 ALL TİME FAVOURİTE)

evin tek kızı mona
:RİVAL DE LOOP YOUNG 9'LÜ FAR PALETİ (02 ALL TİME FAVOURİTE)
Herkese merhaba ;
Baya yogun bir hafta içindeyim.Sınavlar,sunumlar,staj derken soluk almaya vaktim yok.Bulduğum vakitte de ya yazı yazıyorum yada çekmem gereken videoları çekiyorum.Bu boş vaktim de de yüzümde maske ile sizlere severek kullandığım bir far paletinden bahsedeceğim.Güzel ve çok da uygun olan bu paleti özellikle ışıltılı  far sevenlere şiddetle  öneririm.


evin tek kızı monaevin tek kızı mona





Tamamı ışıltılı farlardan oluşan bu palet indirimde 3,6 TL gibi komik bir fiyata denk geliyor.Gayet dayanıklı olan ambalajın yanındaki yerden çekince de içinden bir ayna ve 2 adet çift taraflı sünger far fırçası çıkıyor.Farları bu süngerlerle uygulayınca daha verimli bir sonuç elde ediyorsunuz.

evin tek kızı monaevin tek kızı mona


Farların özellikle alttaki 2 sıra çok güzel renk veriyor.Üt sıra da renk  veriyor ancak  daha çok aydınlatıcı   gibi duruyor.(açık renk olmaları da bu konuda etkili tabi).Farların orta derecede tozutma problemleri var bu nedenle sünger fırçayla yada ıslak olarak uygulanmalarında yarar var.Ben özellikle en alt sıradaki kahve rengini ve yanındaki kahve -yeşil arası olan rengi çok sık kullanıyorum.Far bazıyla uyguladığım da akşam 10 ' kadar duruyor ve gün içinde dökül ve vb soruna yol açmıyor.(en az 8 saat makyajlı duruyorum)

evin tek kızı monaevin tek kızı mona


Bu far paletini çok sevdim özellikle tek renk far uygulayacağım zaman elim sürekli bu palete gitti.Süngerle uygulanmaya daha el verişli olan bu paleti size öneririm.Sık sık indirime giren bir marka. Rossmann'a işiniz düştüğünde bu far paletine bir göz atın derim.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: