17 Haziran 2015 Çarşamba

GÜNÜN OJESİ 8:FLORMAR SUPERMATTE M 129 ( Pure Aubergine)

Merhaba herkese
Yeniden sizlerleyim. Biliyorum bu köşeyi çok ihmal ediyorum ama daha sık yazmaya çalışacağım. Buğün de size özellikle son zamanlarda sıklıkla kullandığım ve bayıldığım bir ojeden bahsedeceğim.Çok parlak olduğu için rengi zor yakaladım ama koyu bir patlıcan moru diyebiliriz

flormar supermatteflormar supermatte




Bu serisi Flormar'ın yeni bir seri değil yalnız ben ilk defa denedim ve çok sevdim.Bu rengi arkadaşım da görmüştüm ve gidip bir tane de bana aldık.Güzel bir oje.Super matte serisi simsiz ama inanılmaz parlak bir seri.Numarası M129 .Ben arkasını çıkardım nedenini sormayın :(
flormar m129
FLORMAR SUPERMATTE M 129 ( Pure Aubergine)
Yapısı alın değil , fırçası orta incelikte, kuruma süresi orta seviyede , 4 gün dayanıyor, tırnaga rengini vermiyor,kokusu kötü değil fiyatı uygun daha ne olsun.


Hem flaşlı hem de normal olarak çektim ki renk daha iyi anlaşılsın.Ben bu rengi bu parlaklıgı çok sevdim.Üzerine bir şey sürmedim.İki katta bu rengi alıyorsunuz ve 4 gün dayanıyor(ben sıkıldım değiştirdim ama soyulma olmamıştı daha)
flormar
FLORMAR SUPERMATTE M 129 ( Pure Aubergine)
Sevgili ojem bu şekildeydi.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

NOT ÇEKİLİŞİME KATILMAYI UNUTMAYIN  BURADAN KATILABİLİRSİNİZ


Hiç yorum yok: