15 Haziran 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 109:THALIA KOZMETİK ARGAN SABUNU

Merhaba herkese
THALIA KOZMETİK ARGAN SABUNU
Havalar ısındı ,içimizde ısındı. Bu güzel günde ben de     bir sabun yorumuyla sizlerin karşısındayım.Sabun kullanmayı severim aslında.Ama çok sık kullanmam nedense..Bu sabundan öncede en son 1 sene önce saçımda sabun kullanmıştım.Ben çocukken sabun kullanırdım artık büyüdüm ve şampuanlara mahkum oldum sanırım .O nedenle de elim sürekli şampuana gider.Bu sabunu da 1 aydır kullanıyorum ve neredeyse  bitirdim. Bitenlerim de göreceksiniz.Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.



Bu resimleri ürünü kullanmadan önce çekmiştim iyi ki çekmişim.Şimdi küçüldü bir kullanımlık kaldı.Çok kısa sürede bitmesinin yani sıra temizlemesini,saçımı nemlendirmesini ve kokusunu çok sevdiğim için  severek kullandığım bir oldu.



Ürün 150 gr ve 16 ay kullnım ömrü var.Ürünle ilgili önce olumlu sonra da olumsuz özelliklerini sıralayalım.

Olumlular;


  • Dogal ve içeriği temiz bir ürün
  • Hayvanlar üzerinde test yapmıyor
  • Kısa sürede köpürüyor ve saçı güzel temizliyor.
  • Harika kokuyor
  • Kare olduğu içinde kullanımı kolay
  • Argan yagı içeriyor ve argan bilindiği gibi saça çok faydalı
  • Saçımı yumuşacık yaptı ve uçlarına çok iyi geldi.

Olumsuzlar:

  • Kısa sürede bitti.Bu kadar büyük olmasına ragmen bitmesi  çok kısa sürdü.
  • Yag içerdiği için de saçımın yaglanmasını engellemedi ama yaglandırmadı da
  • Ulaşılması zor sitesinden sipariş etmenin dışında ulaşma yolu bulamadım.
Bu özelliklerine göz önüne aldığımızda benim  severek kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün oldu.Benden beş üzerinde 4 aldı.Bu ürünü deneme fırsatı verdiği için THALIA KOZMETİK yetkililerine çok teşekkür ederim.Sonraki yazımda görüşünceye kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.


İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: