30 Haziran 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 114:THALİA KOZMETİK ALEO VERA VE Q10 İÇEREN CANLANDIRICI BAKIM EL KREMİ

Merhaba herkese
Sıcak bir ramazan gününde sizlerleyim. Umarım ramazan zor geçmiyordur.Benim için akşam saatleri biraz baş agrısıya geçiyor ama o da değer :) İftarları,sahurları seviyorum.Ramazan bir bolluk bereket huzur getiriyor hanelere.Umarım sizin hanelerinize de bolluk ve bereket dolar huzur eksik olmaz.

Güzel dileklerimizin ve sohbetimizin ardından gelelim bu günkü ürünümüze ve ürünümüze ilğili yorumlarımıza;

THALİA KOZMETİK ALEO VERALI VE Q10'Lİ CANLANDIRICI BAKIM EL KREMİ
Güzel ürünümüz THALİA kozmetikten aleo vera ve Q10 içeren canlandırmayı vaat eden bir el kremi.Çok severek kullandığım bu el kremim  paraben içermiyor ve bitkisel olan marka  da hayvanlar üzerinde test yapmıyor :) (özellikle hayvanlar üzerinde ürün yapmayan ürün arayan arkadaşlara markayı öneririm.Sitesine göz atın bence )El kreminin ambalajını da çok sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim,gelelim olumlu ve olumsuz özelliklerine:
THALİA KOZMETİK ALEO VERALI VE Q10'Lİ CANLANDIRICI BAKIM EL KREMİ
OLUMLU ÖZELLİKLERİ
  • Paraben içermiyor
  • Organik bir ürün ve haycanlar üzerinde test yapmıyor.
  • Elleri ve tırnakları güzel nemlendiriyor.
  • Ambalajı çok saglam ve fikri güzel.
  • İdeal boyutta.(75 ml)
  • Aleo vera ve Q10 bileşiklerini aynı anda içeriyor.

OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ
  • Parfümlü bir kokusu var ve bu koku yazın bana agır geliyor.(kokuya hassasiyet meselesi banim hassasiyetim var agır geliyor ama çevreme göre hafif bir parfümlü koku )
  • Sıcak havalarda  dışarıda kullanıldığı zaman tam olarak emilmesi zaman alıyor
Özellikleri bu şekilde olan el kremini ben çok severek kullanıyorum.Yarısından fazlasını kullandığım el kremi özellikle gece uyguladığım zaman sabah ellerimi pamuk gibi yapıyor.Size de bu tarz dogal içerikli hayvan dostu ve Q10 içeren bir el kremi arıyorsanız öneririm.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte alın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

El kremi bana tanıtım amaçlı göndermiştir.Ürünle ilğili  fikirlerim tamamen objektif düşüncelerimi yansıtmaktadır.

Hiç yorum yok: