23 Haziran 2015 Salı

NASIL MAKYAJIMI TEMİZLİYORUM?(How I Remove My Makeup)


Merhaba herkese;

Buğün sizlere uzun zamandır yazmayı planladığım ama bir türlü yazamadığım bir bakım /temizlik postu yazacağım.Ben bu tarz yazıları okumayı seviyorum.Yeni şeyler öğreniyorum ve ürünler hakkında da bilgi sahibi oluyorum.Sizin için makyajımı nasıl çıkardığımı ve kullandığım ürünleri kısaca yorumlayacagım. Umarım hoşunuza gider.
NASIL MAKYAJIMI TEMİZLİYORUM?
Görüldüğü gibi ürünlerim sade ve genelde aynı tarz ürünleri kullanıyorum.Olmazsa olmazım bebek şampuanı.Göz makyajına agırlık verdiğim ve tek makyajını da az yaptığım için bu ürünler bana yetiyor.Sıvı ürünleri ara ara kullanıyorum ve şuanda elimde yok.İndirimi bekliyorum almak için.Çift fazlı ürünlerle pek anlaşamıyorum nedense;Şimdi neleri hangi sırayla uyguladığıma geçelim:
NASIL MAKYAJIMI TEMİZLİYORUM?
Eve gelir gelmez yaptığım ilk iş elimi yıkamaktır.Daha sonrada tacımı takarım ve makyajımı çıkarmaya başlarım(saçımın ıslanmasını sevmiyorum size de tavsiye ederim )

İlk önce tüm yüzümü suyla bir yıkarım ve fazla rimel,göz kalemi vb şeylerin akmasını saglarım.Yüzümü durulamak için de genelde kagıt mendil kullanırım.Akan maskara havkuları berbat ediyor çünkü. Kipanın bu kutu havlularını da severek kullanıyorum.
Sonra ki aşama ten veya yüz makyajına göre değişiyor.Eğer sadece göz makyajı yapmışsam:(genelde öyledir zaten)
NASIL MAKYAJIMI TEMİZLİYORUM?
Makyaj sularını ara ara kullansam da kışın genelde makyaj temizleme sütü kullanıyorum.Bu arada kullandıklarım bunlar;
  • Nivea Q10 makyaj temizleme sütü
  • Dermokil yüz ve göz makyaj temizleme sütü
  • Bebak makyaj temizleme sütü
Bunların içinden en çok Bebak makyaj temizleme sütünün seviyorum.Genelde de küçük olanı alıyorum.Bunun içinde 1-2 kullanımlık kaldı.Diğerlerini kullanmak istediğim için yenisini almadım ama bunu çok severek kullandığımı ve süt olarak da favorim olduğunu söylemeliyim.

Bunlardan biriyle göz makyajımı  çıkarıyorum ve sonra tüm yüzümü ıslatıp normal cilt temizleme işlemimi yapıyorum.Ben bu şekilde yapmayı tercih ediyorum.Genelde makyaj  temizleme mendillerini falan seyahatler de kullanıyorum.

Eger cilt makyajı da yapmışsam o gün;
NASIL MAKYAJIMI TEMİZLİYORUM?
Genelde cilt makyajı olarak sade bir BB/CC krem yada bir fondöten kullanıyorum.Pudra yada allık /bronzer kullanmıyorum.Nedendir bilmem çok yapılmış bir makyaj sevmiyorum. Dogal şeyleri seviyorum.Normalde de gün içerisinde kızaran yanaklarım olduğu için de diğer ürünlere gerek duymuyorum.Beni batıran farlar.Paramı oraya gömüyorum.

Bebek şampuanları hem göz hem cilt makyajını tek seferde çıkarıyor.Zaten haftada bir göz dibi intabı olmaması için bebek şampuanıyla gözlerin  yıkanması öneriliyor.Ben ıslak yüzümü elimle hafif köpürttüğüm şampuanını  uyguluyorum ve tüm makyajım akıp gidiyor.Severek uyguluyorum ve çok da ekonomik buluyorum.Zaten bebek şampuanını yüz yıkama jeli olarak da rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Bunları yaptıktan sonra normal cilt temizliğine geçiyorum.Jelle yüzümü yıkıyorum.Gül suyuyla tonikleyip nemlendiriyorum. Asla makyajla yatmıyorum.Sizde yatmayın.Bebek şampuanıyla iki dakika da hepsi akıyor.11 de evde olduğum vakitte bile makyajımı çıkartırım.(ben tavuk gibiyimdir.Güneş battığı anda uykum gelir yani 11 benim için çok geç bir saat)

Benim rutinim bu şekildeydi umarım memnun kalmışsınızdır.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.



Hiç yorum yok: