3 Haziran 2015 Çarşamba

MAYIS AYI FAVORİLERİM (CİLT BAKIMI VE KOZMETİK)

Merhaba kızlar

may favourite mona
MAYIS AYI FAVORİLERİM (CİLT BAKIMI VE KOZMETİK)
Güzel ve güneşli birgün de sizlerleyim.Sonunda güneş yine yüzünü gösterdi.Son birkaç gündür sürekli yagmur yagıyordu ve hava kapalıydı.Güneş içimizi ısıttı. Buğün sizlere biraz geç kalmış bir Mayıs ayı favoriler yazısı yazacağım.Umarım hoşunuza giden bir yazı olur.

may favourite 2015 mona
MAYIS AYI FAVORİLERİM (CİLT BAKIMI VE KOZMETİK)
Her zaman ki gibi önce bakım ürünlerini daha sonra da kozmetik ürünlerindeki favorilerimi göstereceğim.Bakalım bu ayki bakım ürünlerindeki favorilerim neler;
  1. SENSİTİV ISLAK HAVLU:Kapaklı ve 70 adet olmasını sevdim.Kokusu ve yumuşaklıgı harika.4 'lü paket olarak almıştım.İlki ve severek kullanıyorum.Tek olarak 1,5-2 TL fiyatı var marketlerde.
  2. JOHNSONS BABY BEBEK YAGI:Saçlarım için bu ay boyunca kulandım.Eskiden kullanırdım hem nostaji yaptım hem de elimdeki ürünü değerlendirmek istedim.Eğer sadece uçlara uygularsanız agırlık yapmıyor ve Elseve'den daha fazla nem veriyor.
  3. EL RUHA GÜL KOLONYASI:Çok güzel gül kokuyor sanki daldaki gülü kokluyorsun.Alkol kokusu almıyorum ben ve boyutunu da çok sevdim.Tam çantada taşımalık.Burada bulamama kötü.Eger Şanlıurfa bölgesinde yaşıyorsanız göz atın derim.
  4. GLİSS MİİON GLOSS ŞAMPUAN:Fikri mühim paketimden çıkmıştı.Çok sevdim.Hafif yapılı bir şampuan yazısını yakında yazacağım.O kadar sevdim ki indirimde aldım.
  5. KİL :Bu ay sürekli maske olarak bı ürünü kullandım.Genelde gülusuyuyla maskemi yaptım ama su yada cilt tipinize göre kremle de yapabilirsiniz.Yaz geldi ve benim için kil maskeleri bakım rutinimin vazgeçilmezleri oldu.
  6. ARKO NEM İNCİ DOKUNUŞU KREM:Severek kullanıyorum.Çok kuru ellerim var.Evde büyük boy krem olarak Arko markasına bayılıyorum.Bu kremin yazısını daha önce kullandığım zaman yazmıştım.
  7. THALIA KOZMETİK ALEO VERALI EL KREMİ:Yazısı yakında blogumda.Nemlendirmesini çok sevdim.Kokusu da çok güzel ve kalıcı.
  8. SERANEM VÜCUT ŞAMPUANI:Ayrıntılı yazısını yazacağım ama hafif kokusu ve cildimi nemlendirmesiyle yaza tam uyan bir ürün.
  9. DERMODOLİN NEMLENDİRİCİ LOSYON-HİDRO-:Severek kullanıyorum ve bitince yenisini de almak stiyorum.Çok memnunum.Yazısı yakında blogum da.
  10. GRATİS'E ÖZEL PEEL OFF MASKE:Yaz geldi tekrar kullanmaya başladım.Hassas olmasa da çok başarılı bir maske.Öneririm bu tarz peel off maske kullanmak isteyenlere.
  11. GARNİER MAKYAJ TEMİZLEME SUYU:Yazısını yakında yazacağım ama yoruma bile gerek yok.Gerçekten uygun fiyatlı ve başarılı bir makyaj temizleyici.
may favorite mona
MAYIS AYI FAVORİLERİM (CİLT BAKIMI VE KOZMETİK)
Kozmetik favorilerim de genel olarak bu şekilde.Şimdi ayrıntılı olarak bakalım;
  1. RİVAL DE LOOP 25 NUMARA:Bu ruja bayıldım aldığımdan beri elimden düşmüyor.Çok güzel bir gül kurusu rengi.Yazısını yakında blogum da göreceksiniz.
  2. RİVAL DE LOOP 59 NUMARA:Mat bir kırmızı.Çok güzel bir rengi var.Sürekli bu iki ruju kullandım bu ay boyunca.
  3. RİVAL DE LOOP YOUNG PUDRA:Çok hafif yapılı ve bitmeden de yeni bir pudra almayı düşünmediğim bir ürün.Ben yazmaktan yada kullanmaktan  sıkılmadım .Bu markaları ne kadar çok sevdiğim artık orta da sanırım.
  4. GABRİNİ 113 NUMARA KALEM VAR-KALEM:Ben bu ürünü bu ay sürekli göz dibime kullandım ve çok hoş bir görüntü ortaya çıktı.Mavinin bu tonunu seviyorum.
  5. RİVAL DE LOOP YOUNG FAR PALETİ:Yazısı yakında blogum da ama alttaki ilk iki renk ve üstteki iki rengi baya bir dibe çökertim.Uygun fiyatlı ama ışıltılı bir palet arıyorsanız göz atın derim.
  6. ESSENCE FAR BAZI:Severek kullanıyorum az kaldı içinde.Rengi bana tam uyuyor.
  7. RİVAL DE LOOP KAPATICI -3- NUMARA:Bu renk bana koyu olsada severek kullanıyorum yapısını ve çizgilere dolmamasını çok sevdim.
  8. GOLDEN ROSE PARİS 112 NUMARA OJE:Kıvamı sıvı olsa da rengine bayılıyorum.
  9. ESSENCE 155 RED AHEAD OJE:Yazsını yazacağım ama renk bir harika.
  10. FLORMAR PRETTY 01 PARLATICI:Çok kısa sürede kurumasıyla bu seriyi seviyorum.Bu üründe bitti bitecek zaten.
Benim mayıs ayı boyunca severek kullandığım ve favorim olan ürünler bu şekildeydi.Umarım hoşunuza gitmiştir.Yazıları yazılacak ürünlerin yazılarını yakında blogum da görebilirsiniz.Ürünlerle ilgi herhangi bir sorunuz olursa yorum olarak bırakmayı unutmayın.Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.


1 yorum:

Anne Takipte dedi ki...

Hayatımda tarihi dolmadan bitirebileceğim bir far paletim olacak mı merak ediyorum! Yenilerine sağlık, bize de bekliyorum, sevgilerle^.^