28 Ağustos 2020 Cuma

APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK

APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK 
Herkese merhaba umarım iyisinizdir 😇
Ben birkaç gündür tatildeyim ; yıllık izin kullanıyorum , açıkçası şehir dışına çıkmayı planlıyordum ama artan vaka sayıları sebebiyle şehir dışına çıkmaktan korktuk ailecek.Şehir  içinde günübirlik birkaç yere gittik ,insanlarla daha az  etkileşim de olacak şekilde piknik yaparak iznimi değerlendiriyorum.
Bu süre zarfında birazcık cildimi dinlendirmeye özen gösteriyorum , daha bakım ağırlıklı   şeyler yapıyorum ve makyaj uygulaması yapmıyorum .

Missha ürünlerini severek kullanıyorum,Türkiye'de rahatlıkla  ulaşılabilen kore ürünlerinin başında geliyor ,hem cilt bakım ürünlerini hem de az da olsa makyaj ürünlerini deneme fırsatı buldum.Özellikle indirim dönemlerinde kore cilt bakımına  merak  saldığım  için online sitesini göz atmayı ihmal etmiyorum.

Cildimde kullandığım kore ürünlerinin ve bu izin dönemlerinde dinlendirmenin  etkilerini görmeye başladım , çok problemli bir cildim yok ama problem oluşturmaya elverişli bir cildim  var ne yazık ki 😟yoğun çalışma saatleri, sağlık çalışanı olmanın  verdiği düzensiz yaşam , cildimi bozan etkenler arasında yer alıyor ;  izin dönemlerinde mümkün mertebe cildimi daha da onarıcı şeyler yapmaya çalışıyorum. Bugün de size  gözenek bakımında kullandığım APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK' dan  bahsetmek istiyorum.
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK 
Bu maskeyi aldığım alışverişimi de sizlerle paylaşmıştım okumak isterseniz linkini bırakıyorum ❤️.
Yağlı, gözenekli ama hassas bir cildim var. Gözenek bakımını ihmal edersem gözeneklerim  doluyor ve  siyah nokta ile  sivilce  oluşuyor , bu durum çok kısa sürede oluyor  maalesef. Ben de özellikle temizleyici  nitelikli maskeler kullanarak , asit  tonikleri uygulayarak gözenek temizliğine önem veriyorum.

APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK 

Banyodan sonra eskiden siyah nokta bantları kullanırdım; çok etkili olduklarını düşünmüyorum anlık bir temizlik veriyor farkındayım ama o alışkanlığımdan  ne yazık ki kurtulamadım 😅 Anlık verdiği o temizlik hissini görmek için son zamanlarda soyulabilen maskeleri kullanıyorum.Farklı markalarının maskelerini de  denedim ama açıkçası en etkili bulduklarımdan biri Apieu kill bond pack mask oldu.

Yabancı bir blogger da görmüştüm zamanında bu maskeyi ve denemek istemiştim. İndirimde 25 lira civarı bir fiyata düştüğü içinde şans verdim. Açıkçası iyi ki şans vermişim dedim 🤗
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK 
Daha önce kullandığınız soyulabilen maddeler gibi şeffaf -sarımsı bir rengi var.Çok kalın olmayacak şekilde t bölgesine uygulamanız gerekiyor ,benim kullandığım amaçla uygulayabilmek için (isterseniz tüm yüze de uygulayabilirsiniz tabii ama o zaman gerçekten çok can yakıyor soyarken )Maskenin kuruması birazcık zaman alıyor, yaklaşık 20 dakika beklemeniz gerekiyor ve tamamen kuruduktan sonra soyma işlemine başlıyoruz.Özellikle beyaz noktalarımı ve küçük siyah noktalarımı temizlediğini en net  gördüğüm soyulabilen maske bu diyebilirim.

Bu maskenin tek kötü özelliği; sert bir maske olması.Soyarken cildinizin kızardığını görebiliyorsunuz. Ben bu maskeden sonra cildimi sadece nemlendirici ürünler kullanıyorum , benim için hassasiyeti yüksek olan bir maske. Sert olduğu için mi bu kadar etkili bilmiyorum ama 15 günden daha kısa aralıklarla uygulamanın cildime zarar vereceğini düşünüyorum 😟

Kullandığım süre zarfında sivilce oluşturmadı, gözeneklerimi güzelce temizledi. Sert bir maske olduğu için cildim kızardı ama alerji ya da hassasiyet oluşturmadı maske içeriğine karşı benim  cildim.
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK
APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK 
T bölgesi bantları ya da soyulabilen  bir  maske arayışındaysanız indirimde buna bir şans verin bence .Eğer cildiniz çok  hassas ise ya da çok kuru bir cildiniz varsa size çok sert  gelebilir bu maske ,başka alternatifler denemenizi öneririm.

Benim her şeye rağmen severek ama 15 günde bir kullandığım APİUE ALL KİLL BOND PACK MASK  ile ilgili yorumlarım bunlardı.Ben bu maskeyi  duş sonrasında uyguluyorum , size bir resmini de paylaşmak  istedim.Yüzümdeki ifade sizi korkutmasın sadece migren atağı tutmak üzereydi ,onu  hissettiğim için yüzüm o halde maske ile alakası yok bu ifadenin 😅

1 yorum:

LerzanKaradan.com dedi ki...

hiç duymamıştım bu maskeyi. Ben de denemek istiyorum