12 Ağustos 2020 Çarşamba

DENTASAVE KLORHEX AĞIZ BAKIM SERİSİ

DANTESAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ
DENTASAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ 
Herkese merhaba umarım iyisinizdir 😇
Bugün sizlere çok severek kullandığım bir ağız bakım ürünü markasından bahsetmek istiyorum. DENTASAVE markasını  ilk koyarak rossmann da dolaşırken görmüştüm ve ilgimi çekmişti.içerik olarak da sevdiğim ve güvendiğim çoğu insan beğendiği için araştırmaya koyuldum.Ürünlerin içerisinde klorheksidin bulunuyor, araştırmalarım doğrultusunda bu içeriğin diş eti bakımında önemli olduğunu gördüm.Dentasave klorhex günlük bakım diş macunu ve Dantesave klorhex  günlük bakım ağız çalkalama suyunu bir aydır düzenli kullanıyorum. 

DANTESAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ
DENTASAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ 
Sağlıklı diş etleri diş kaybını önler ve sağlıklı dişler de sindirim sistemi için önemlidir. Yeterli yeme ve yemeği iyi çiğneme  olmadığı zaman mideye daha fazla yük binmekte ve bu da besinlerin emilimini etkilemektedir. Sindirim ağızda başlar ve bağırsakta son bulur. Kısaca sağlıklı diş etleri sindirim sistemi için önemlidir 😇
DANTESAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ
DENTASAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ 
Açıkçası benim için diş macunu kadar ağız bakım suları da önemli. Ağız bakımında alerjiye kolay yakalanırım ve maalesef çoğu ağız bakım ürünü benim için hassasiyet oluşturur. Hassasiyet oluştuğu zaman diş etlerinde çekilmeler ağız içerisinde soyulmalar oluyor bende maalesef :(

Bu ikiliyi kullandığım süre zarfında böyle bir sorunla karşılaşmadım. Ön dişlerimin 2 tanesinde diş eti çekilmesi problemim vardı, denediğim bir ürünün buna  yol açtığını düşündüm ama emin de olamadım 😔 Bu ürünü kullandığım süre zarfında diş eti   çekilmem düzeldi , dişlerim de sıcak- soğuk hassasiyeti oluşmadı.
DANTESAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ
DENTASAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ 
Ben ağızda verdiği temizlik  hissini sevdim, özellikle  ağız bakım suyunu çok sevdim. Piyasada bulunan çoğu ağız bakım suyu benim ağzımı yakmakta ve bulantıya  sebep olmaktayken bu üründe öyle bir sorun yaşamadım.
DANTESAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ
DENTASAVE KLORHEX  AĞIZ BAKIM SERİSİ 
Benim çok severek kullandığım ve çevremdeki herkese önerdiğim ürünler oldular DENTA KLORHEX AĞIZ BAKIM SERİSİ  dün internette dolaşırken rossmann da tüm Dentasave ürünlerinde bir alana bir bedava kampanyası olduğunu gördüm. Ben de biten ağız bakım suyum yerine 2 tane daha aldım. Dentasave ürünlerine sadece rossmann da değil , Watsons Gratis ve çoğu online eczane sitesinden ulaşabilirsiniz. Diş ete sağlığınıza önem veriyorsanız bence bu ürünlere de bir şans verin bence pişman olmazsınız 🤗

Benim Dentasave klorhex günlük bakım diş macunu ve ağız bakım suyu ile ilgili deneyenlerim ve yorumlarım  bunlardı  umarım faydalı olabilmişimdir ; kendinize iyi bakın ve sağlıkla kalın 😇

1 yorum:

esratakim dedi ki...

Markayı ben de denemek istiyorum :)