11 Ağustos 2020 Salı

BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Herkese merhaba ; 
Yine bir Gratis alışverişi ile karşınızdayım. Bu defa bu alışveriş yapmam için beni kuzenim kandırdı. (ah o kuzenler ah ) Gratis'te çoğu ürününde %50 ye  yakın  bir indirim vardı ve bunun üzerine  200 TL üzeri alışverişlerde 40 TL indirim veriyordu.Artık bazı   elektronik ürünlerde satılmaya başladığı için Gratis'te kuzenim de bu kampanyadan yararlanmak istedi, kendine  saç kurutma makinesi alırken   beni  kandırdı ve ben de birkaç parça şey satın almış oldum  🙈

Aslında; physicians formula butter blush hariç  hepsi bakım ve küçük ihtiyaç alışverişleri oldu. O allığı da  arkadaşıma hediye etmek için satın aldım.
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Benri  markasının bu lolipop şeker kokulu devasa  duş jelleri 3.25 'e düşmüştü. Bir kişi maksimum 5 tane alıyordu 3 tane kuzenin 2 tane de ben aldım.Mağazada ve  diğer duş jellerin de bu kampanya yoktu , sanırım bu ürünü piyasadan  çekmek için bu kadar fiyatını düşmüşlerdi.
Biz benri duş jellerini çok   seviyoruz ve bu kocaman  jelleri  el sabunu olarak kullanmayı düşünüyoruz.
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Yine  böyle stok  bitirme kampanyasına denk  gelerek herbal essence markasının  çarkıfelek meyvesi içeren saç kremini 13 liraya   aldık. Ben kendime çift taraflı bir tane kalemtıraş aldım ,uygun fiyatlı ve   unutmayayım  diye hemen sepeti ekledim ,bendeki maalesef kırıldığı için çöpe gitti 😒

Diadermine markasının  üçlü maske kofresini  satın aldım ama onu kuzenim istemezse iade etmeyi düşünüyorum , yağlı ciltli hiç kimse bu maskeleri sevmemiş 😔 Kardeşim için morfose saç ve sakalda waxsını  satın aldık , Bu da 20 liradan  üç liraya  düşmüş gözüküyordu ,kardeşim bu tarz  şeyleri severek kullanıyor genellikle.
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Çok merak ettiğim bee  beauty  asetonu  sonunda ben de aldım ,en son ne zaman oje  sürdüğümü   hatırlamasam  da bunu denemeyi çok istiyordum
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BÜYÜK GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Kasa arkası ürün olarak da duru markasının kolonyalarını tercih ettik. 60 TL üzeri alışverişlerde tanesi 5 liraya geliyordu bize 4 tane satın aldık iki tane  bana ,iki tane ona.

Benim son Gratis alışverişim bu şekildeydi ,aslında baktığınızda sırf uygun fiyatlı ve kampanyada olduğunu düşündüğüm için bir şeyler satın  almışım , uzun bir süre artık alışveriş yapmayı düşünmüyorum , evde koyacak yer kalmadı çünkü 😂

Umarım faydalı bir alışveriş yazısı olmuştur , sizin de  ihtiyacınız varsa bu tarz kampanyaları mutlaka bakın ve şans verin  ama ihtiyacınız yoksa bir şey almayın 🤗 Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşçakal.


Hiç yorum yok: