9 Ağustos 2020 Pazar

MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50

MİSSHA AİRY SUN WATER
MİSSHA AİRY SUN WATER 
Herkese merhaba 
Umarım güzel bir hafta geçirmişsinizdir , benim için güzel ama yoğun bir haftaydı  bu hafta 😅 Sabah erken kalkıp bir koşuşturma içerisinde olsam da ;  kullanmayı unutmadığım temel cilt bakım ürünüm  güneş kremimdir. Yıllardır edindiğim en güzel alışkanlıklardan biri diye düşünüyorum.Güneş alerjisi olan biri olmama rağmen; uzun yıllar boyunca ara da  aksatarak doğru olmayan güneş kremlerini kullandım ve  bunun sonuçlarını da  ne yazık ki yaşadım 😟

Son 2 yıldır düzenli güneş kremi olarak kore cilt bakım ürünlerini  kullanıyorum ,iyi ki bunu keşfetmişim ve iyi ki başlamışım diye düşünüyorum.Bugüne kadar memnun kalmadığım  bir güneş kremi olmadı henüz kore ürünleri içerisinde.Bugün de sizlere bitirmek üzere olduğum olduğum  MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50 'den  bahsedeceğim.

MİSSHA AİRY SUN WATER
MİSSHA AİRY SUN WATER 
Bu güneş kremini daha doğrusu güneş sütünü tesadüf eseri görmüştüm ve bir indirim döneminde şans vermiştim.İlk başta büyük bir beklentim yoktu , kışın kullanırım beyaz leke bırakmasın yeter diye düşünmüştüm , bu kadar bereketli olacağını ve bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim.

Ben aldıktan sonra bir süre kullanmadım ;  elimde ki güneş kreminin bitmesini beklemiştim. O sırada ınstagram'da çok fazla bu güneş sütünü görmeye başladım ; emin olmamakla birlikte bu güneş sütünü birkaç  YouTuber önerdiği diye duydum ve  sonra da ürün stoklarda kalmadı. Ben indirimde aldığımda 70 liraya satılıyordu. Şu anda indirimde 100 liraya yakın bir fiyata satılıyor.(tabı bunda artan kozmetik fiyatları da etkili olabilir tabi )

MİSSHA AİRY SUN WATER
MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50
Yaklaşık 5 aya yakın bir süredir kullanıyorum ve bitirmek üzereyim, kullandığım en bereketli  güneş kremlerinden biri olduğu için çok uzun bir süre kullanılabiliyor. Gerçekten süt gibi bir kıvamı var ve bu birazcık uygulamayı zorlaştırıyor ,elime alıp yüzüme sürdükten sonra bir parça daha alıp üzerine tekrardan sürüyorum. Ele fazla alındığında ne yazık ki akıyor bu da uygulama zorluğu yaşatıyor. 😔

Benim yağlı bir cildim var ve güneş kreminden özellikle  yazın beklentim; korumasının dışında parlama yapmaması ve  yağlandırmaması. Zaten yağlı bir cildim var ; kullandığım bazı güneş kremleri sebebiyle  yüzümde patates kızartacak kadar yağ oluşumu olabiliyor 😔

Bu güneş kremini havaların daha serin  olduğu dönemde kullandığımda; altına  nemlendirici sürüp üzerine uygulayabiliyordum ve herhangi bir yağlanma olmadan tüm gün boyunca kalıyordu ve yeterli korumayı sağlıyordu. Havalar ısınmaya başladıkça; altına nemlendirici sürdüğüm  zaman  güneş kreminin kustuğunu fark ettim. Havalar ısınmaya başladığı  dönemlerde altına bir şey sürmeden; temiz  cildime uyguluyorum .Bu  şekilde sıkıntı yaşamadan bugüne kadar da kullandım.

Dışarı çıkmadığım  dönemlerde; cilt bakım  rutinimin son basamağı olarak bu güneş kremini  kullandım. Makyaj yaptığım dönemlerde ise üzerine makyaj yaptım;  makyajım  tüm gün sabit kaldı , yerinden oynamadı ve kusmadı. Makyaj  altına da rahatlıkla kullanılabilir bir ürün diye düşünüyorum.
Benim yağlı bir cildim olmasına rağmen; farklı hava durumlarında farklı şekillerde rahatlıkla kullanabildim. Cildimde herhangi bir iritasyona ve sivilceye yol açmadı.
MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50
MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50
Genel olarak çok severek kullandığım  MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50 yağlı bir ciltli olarak benim bile rahatlıkla kullanabildiğim bir krem oldu , özellikle kuru ya da normal ciltli  arkadaşların bu kremin verdiği nemi çok seveceğini düşünüyorum. Bu güneş kremini;yağlanma yapmasın ,nem versin, parlamasının ve hassasiyet oluşturmasının diyen herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir güneş kremi olduğunu düşünüyorum.İndirim döneminde ; güneş kremi arayanların bakmasını öneriyorum. Bu arada bu güneş kreminin  100 ml  bir boyutu var ; çoğu ğüneş kreminin neredeyse iki katı bir boyutu var ve indirim döneminde gayet uygun bir fiyata geliyor bu şekilde düşünüldüğünde. 

Eğer MİSSHA AİRY SUN WATER - SPF 50 almak  isterseniz; Missha ve  Trendyol 'a bakabilirsiniz.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı Umarım faydalı olabilmişimdir kendinize iyi bakın ve lütfen güneş kreminizi kullanmayı ihmal etmeyin 😇

2 yorum:

fatmauzmez.blog dedi ki...

Bende yaz kış güneş kremi kullananlardanım ama missha markası ile tanışamadım ilk fırsatta tüm ürünlerine göz atacağım....

LerzanKaradan.com dedi ki...

merak ettim bunu denemedim