7 Ağustos 2020 Cuma

MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE

MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE 
Herkese merhaba 😇
Yaklaşık 3 sene öncesine kadar allık kullanmayı kendime yakıştırmazdım  , yanaklarım kendiliğinden kızarık ve  renk eşitsizlikleri olduğu için allık kullandığımda kendimi sanki  palyaçoya dönmüş gibi hissederdim 🙈
Allık  kullanmayı sevmesem de allık renklerine bayılırdım ve koleksiyonumda mutlaka allıklar olurdu 🤗, indirimde allıkları almayı   ve yeni çıkan ağırlıkları incelemeyi  ihmal etmezdim.

MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE   allığı buraya yeni açılan bir AVM'yi ziyaret ettiğim sırada alım , ilk defa Mac  mağazasına girmiştim oradaki insanlar bana gerçekten  iyi davrandılar. Sorularıma cevap verdiler ve bana eyeliner çekmişlerdi. O kadar ilgilendikten  sonra elim boş çıkmaya utanmıştım ve mağazada gördüğüm indirimdeki en uygun fiyatlı ürünü MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE  allığı  aldım .

Size de öyle oluyor mu bilmiyorum onu ben mağaza da  boş boş dolaşırsam  bir şey almadan çıktığımda kendimi kötü hissediyorum , sanki ille de bir şey almak zorundaymışım  gibi geliyor 😟

Bugün de size benim sahip olduğum ilk pahalı allığımdan MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE 'dan   ve allıkları  kullanma hikayemden bahsetmek istiyorum.
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE 
Hiç unutmuyorum , bir arkadaşımızın nişanı vardı ,biz de arkadaşlarla birlikte süslendik , hazırlandık ve nişana gittik.Nişan olan arkadaşım; makyajını  düzeltirken "çok solgun gözüküyorsun biraz renklenelim "  dedi ve bana allık sürmüştü. İtiraz etmedim ve tüm gece o allıkla durdum , gözüm yüzümde allık olmasını başta yadırgadı ama sonradan alıştı.

Daha sonra bende makyajlarım da  hafif allıklar  uygulamaya başladım, doğal tonlarda allıkları koleksiyonumu bolca ekledim 🙈
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE 
Bu allığı   aldığım günden beri mutlaka haftada  bir- iki kez mutlaka kullandım.Açıkçası resimde belli oluyor mu bilmiyorum ama ortasındaki çukuru görebilirsiniz 😅 Doğal bir allık ararken; bu kadar pigmentli ve bu kadar canlı bir rengi aldığım için ilk başta kendime kızmıştım.

Bu allığı  kullandığınız zaman dikkatli uygulamanız gerekiyor, gerçekten pigmentli ve birazcık fazla kaçırdığınız zaman  yanaklarınızı harika bir kırmızılığa  kavuşturabilirimyor 🙈
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE 
Ben tüm allıklarımı genel olarak; duo  fiber fırçalarla ya da yeni aldığım nascita  serisinin bu küçük allık fırçası ile uyguluyorum. Daha önceki zamanlarda allıklarımı; ecotools  markasının duo  fiber allık fırçası ile  uygulardım , elimde iki tane olmasına rağmen ikisini de şu anda bulamıyorum , sanırım annemlerin yanında bıraktım 🤔

MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE   bana  mac markasının güzel ürünleri olduğunu gösterdi , herkesin  konuştuğu , popüler  ürünlerden çok insanların bilmediği ya da dikkatini çekmeyen harika ürünlerinde  olabileceğini fark ettirdi.
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE
MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE 
İlk aldığım mac ürünlerinden biri olmasının yanında bugüne kadar kullandığım ve sıkılmadığım  mükemmel kalıcılığa ve  pigmentasyona  sahip harika bir allık .MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE    aldıktan sonra Mac indirimlerine göz atmaya ve koleksiyonuma başka mac ürünleri  katmaya başladım ;şu  anda elimde başka mac allıkları da mevcut, onları da sıra ile sizlerle inceleyeceğim .İlk göz bebeğimi sizlerle ilk paylaşmak istedim.

Benim ilk mac  deneyimim ve MAC SHEERTONE SHİMMER BLUSH - SUNBASQUE  ile ilgili düşüncelerim bunlardı Umarım hoşunuza giden faydalı bir inceleme olmuştur. Beni sosyal medya hesaplarımdan (@evintekkizimona ) takip etmeyi unutmayın, kendinize iyi bakın hoşça kalın 😇

Hiç yorum yok: