20 Eylül 2020 Pazar

CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM

Herkese merhaba 😇
Eylül ayı gelince havalar iyice soğumaya başladı. Özellikle akşam saatlerinde havalar  oldukça soğuk.Bu  tarz  mevsim geçişlerinde benim cildim nem kaybetmeye başlıyor, nem  kaybettiği içinde cildimin hassasiyeti artıyor , nemsiz kalan cildimde sivilce oluşumu baş gösteriyor.Cildim bunu nasıl  yapıyor bilmiyorum ama  yıllardır yaptığım cilt bakımı sonrasında gözlemlediğim şey bu oldu. Bugün inceleyeceğimiz CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM  kıştan - yaza geçerken başladığım ve şimdi tekrar kullandığım geçiş mevsimi  serumum  oldu.
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM
Ben bu serumu büyük bir beklenti ile   kofre  olarak satın almıştım. Kofrenin içinden   meşhur cadaulie güzellik iksiri de  çıkmıştı   ama henüz onu deneme fırsatım olmadı.
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM 'u  mart  sonunda kullanmaya başlamıştım yaz ayları boyunca da özellikle peeling ve maske yaptığım zamanlarda ya da cildimin hassas olduğunu hissettiğim dönemlerde kullandım.Çok fazla kullanmıyor olmama   rağmen oldukça hızlı bitmesi beni çok şaşırttı.Süt gibi incecik yapısı ve üzümlü kokusu ile kullanmayı sevdiğim bir serum olmasına rağmen bereketli olduğu düşünmediğim için uygun bir fiyata denk gelmezsem tekrar almayı düşünmediğim bir ürün oldu.
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM vaatler ;

  • %98  doğal içeriği ile suyu cilde   hapsetmeye sağlayarak , cildin nemlenmesine  dolgunluk hissi oluşmasına sağlar.
  • Mandalina çiçeği, limon yaprağı, salatalık suyu ve taze nane içeren hafif kokusuyla cildi canlandırır.
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM kullandığım zamanlarda ; tonikten sonra uyguladım ve sonrasında su bazlı nemlendirici sürdüm. Yağlı bir cildim olduğu için zaten  su bazlı nemlendiriciler kullanırdım.
Bu serumu kullandığım sürede; cildimin nemlendiğini , hassasiyetinin azaldığını gördüm.Sonrasına kullandığım nemlendiricinin daha iyi etki ettiğini hissettim.
İçerik ve etki olarak sevsem de; benim yağlı ve genelde nemli  cildimde bile sadece geçiş mevsimlerinde yeterli olan bir serum oldu. Günümüzde piyasada çok daha etkili nem  serumları mevcut .
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM
CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM
50 ml boyutu ile  uzun süre yetecekmiş gibi gözükse de oldukça bereketsiz olduğunu söyleyebilirim. Ben kofreyi 120- 130 lira arasında bir fiyata satın almıştım şu anda internette baktığımda CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM güncel fiyatı 220 TL olarak gözüküyor. İndirime giren siteler olsa da; daha uygun fiyata daha başarı nem serumlarının olduğunu düşünüyorum.

 Yağlı ve  dönem dönem nem sorunu yaşayan bir cildiniz  varsa sevebileceğiniz bir serum olan CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM  ile ilgili benim düşüncelerim bunlardı. Düzenli kullanımda 3 hafta da  bitecek  kadar ürün kaldı serumda , geçiş mevsimde  kullanmak amacıyla  saklamıştım onuda kullanıp CAUDALİE VİNOSOURCE SOS SERUM ile vedalaşacağız.

3 yorum:

audrey dedi ki...

caudalie iyi bir markadır toniklerini falan çok severim ben..

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

ben ilk kez duydum bu markayı ama içeriği ve özelliğine şans verilir :))

buraliolmayan dedi ki...

Adına yakışan bir serummuş. Cildimin hassaslaştığı dönemler için düşünebilirim ..