13 Eylül 2020 Pazar

COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 
Herkese merhaba 😇
 Bugün sizlere dün gelen kozmetik alışverişimden  bahsetmek istiyorum. Bu alışverişimi 
cosmetica 'dan online olarak yaptım ve hala indirimler devam ediyorken yararlanmak isteyenler için hemen bahsetmeye karar verdim ❤️
Daha önce de cosmetica 'dan alışveriş yapmıştım ama uzun zamandır alışveriş yapmıyordum. İki gün önce  harika bir mail aldım; harika  indirimler başlamış ve kargo alt sınırı yoktu.Ne alırsan al kargo parası ödememek benim için harika bir kampanya 😅 Özellikle madam10 alışveriş yazımı okuyanlar ne demek istediğimi anlayacaklar.{o yazıyı dokunmak isterseniz buradan  ulaşabilirsiniz}Aslında sadece iki parçalık bir alışveriş yaptım , diğer ikisi hediye olarak geldi.

COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 
Uzun süredir istediğim ; rimmel London çift taraflı stick farlardan on bond gold adlı rengi aldım. Bunu indirimde bulmak çok zordu. Özellikle bronz -gold arası olan rengine bayıldım.%50 indirimle 22.5 TL ye  aldığım  bu stick  farın yanında ; Max factor colorie 2000 maskara hediyeydi.Daha önce adını duymuştum ama nereden duyduğumu hatırlayamadığım bir maskara bu.
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 
Bir diğer aldığım ürün ise le petit marseillais vanilya sütlü duş jeliydi. Havalar  soğuduğu zamanlarda  böyle kokuları çok beğeniyorum . Bunu aldığım  da duş lifini  de yanında hediye gönderdiler.Duş jeli   10 90 TL'ye  satılıyordu.
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 
Benim daha önceki alışverişlerimden biriken ; bilmediğim bir 10 TL'lik puanım varmış , ödeme kısmına  geldiğim de onu  hatırlattılar. Onu da kullanınca  aldığım tüm bu ürünlere 23 lira demiş oldum.
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
COSMETİCA BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 
Online olarak yaptığım  alışverişlerde puan kazandığımı  bilmiyordum , sitenin bunu otomatik olarak hatırlatması güzel düşünmüş bir detay.Bugüne kadar online olarak yaptığım gratis ve Watsons dan puan kazanamamıştım. Bildiğim kadarıyla zaten puanları da magaza da  kullanabiliyoruz. Umarım zarif düşünülmüş  bu detay  diğer mağazaları da etkiler.Kargonun içinden ;tek içimlik bir türk kahvesi ve tek kullanımlık maske hediyesi de çok tatlı düşünülmüş detaylardı.

Benim yaptığım küçük alışverişim bu şekildeydi, kampanya devam ederken sizlerle paylaşmak istedim. Umarım siz de güzel şeyler alırsınız 😇

3 yorum:

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Çok güzel ürünler, keyifle kullanılsın :)

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Ürünlere bayıldıımm 😍 güle güle kullan 🌸

larcencielblog dedi ki...

Rimmel'ın bu kalem farını ben de alıp kullanmıştım ilk çıktığında, gerçekten harika bir ürün! Ayrıca çok da iyi bir alışveriş olmuş, güle güle kullan hepsini :)