15 Eylül 2020 Salı

SON GRATİS ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba 
Bir önceki  alışveriş yazımda  bahsetmiştim üst üste birkaç farklı alışveriş yaptım yakın aralıklarla sizlerle paylaşacağım demiştim. Alışverişlerim gelmeye başladı,ben de birikmeden sizlere bahsetmeye başlıyorum 😇
 Bugün size iki farklı seferde  yapmış olduğum Gratis alışverişlerimden bahsetmek istiyorum.İki  alışverişim arasında 2 gün olduğu için ikisini birleştirdim  ve sizlere öyle yazmak istedim. Bildiğiniz üzere çoğu akşam gece 22 den sabah 10'a kadar olan vakitte Gratis  indirim yapıyor ve ben de bu indirimden iki farklı seferde yararlandım genelikle bu  indirimler  %40 +%20  şeklinde oluyor ama başka indirimler de  yaptığı olabiliyor tabi ki.
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
İlk olarak olaylı Gratis alışverişimden bahsetmek istiyorum. Gratis kendine özel tüm ürünlerde net %60 indirim yapmıştı , herkes gibi bende bu indirimden hemen yararlandım , param hesabımdan çekilmesine rağmen sipariş numaram bir türlü oluşmadı. Müşteri hizmetlerini aradım kimseye ulaşamadım. Instagram'da duyurdum sağ olsun sevdiğim birkaç blogger arkadaşım da bana destek oldu ve ertesi gün Gratis beni arayarak sipariş numaramın oluştuğunu söyledi. 10 gün sonra da bu siparişim geldi. Sosyal medyanın gücü diyorum başka da bir şey demek istemiyorum. 
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
Siparişim kargoya verildikten sonra  Gratis; bioblas ve restorex ürünlerinde %40+%20 bir indirim yaptı ve kardeşimin kullandığı şampuanların devasa boylarını satın aldım. Bu alışverişim ertesi gün kargoya verildi ve ilk olarak bu alışverişim geldi.Ben aldığım tüm ürünleri kategori kategori resimlediğim için size ne aldığımı yazarken söyleyeceğim ama şampuanlar ve the balm conceler ikinci alışverişimden , diğerleri ise olaylı Gratis alışverişimden alındı 😘

Bioblas şampuanlarının hepsi dökülme karşıtı seriden.Ben de kardeşimin kullandığı bu  şampuanları yedekledim. Biomen olanı ilk kez aldık arındırıcı kafein içeren bir şampuanmış , kardeşim bunu henüz denemedi.  ama merak ediyoruz. Hem mevsim geçişindeyiz  hem de saçlarımı kestirmeyi düşündüğüm için ; restorex ve bioblastan  dökülme karşıtı ve hızlı uzaltıcı serisinden birer tane şampuan aldım. Son olarak da bioblas argan yağlı saç bakım yağını aldım. Sanırım her biri 12 ile 15 lira arasında  fiyata düşmüştü.

Bioblas argan yağlı saç bakım yağını merak ediyorum, yapısı ağır gelirse saç bakım maskesi olarak da kullanabilirim diye düşünerek aldım. Gratis'e özel ürünlerde %60 indirim olan alışverişimde  çoğunluk ihtiyaç ve merak ürünlerinden oluşan bir alışveriş yapmıştım.
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
Beaulis ürünleri zaten uygun fiyatlı %60  indirimle çok daha uygun fiyata geldiği için merak ettiğim ürünlerden birkaç parça satın aldım.
Benri  yara  bantlarını çok seviyorum, içinde 50 tane bulunan suya dayanıklı bu karma paketten 2 tane aldım. Bir tanesini anneme verdim. Stokta gördükçe evde bulunsun diye alıyorum. 
Birazcık elimi çok sık keserim de 😂Benri markasının sıvı sabunlarına ve kulak temizleme çubuğunu bittikçe uygun fiyatlı oldukları için satın alıyorum.ürünler başarılı olduğu için pahalı olanlarına gerek yok diye düşünüyorum. Bee  Beauty saç maskelerinde  bir alana bir bedava vardı , yapılarından  emin olamadığım için iki tane aldım , eve geldiğinde fark ettim ki tanesi 1 liraya gelmiş 😟 alışveriş yaparken fark etseydim diğer çeşitlerinden de alırdım.
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
Soft &gentle ürünlerinin methini duymuştum.%60 indirimde görünce 2 deodorant bir tane de roll on aldım. Keşke alüminyum içermeseler 😔 Korumaları ve kokuları çok başarılı. Bee Beauty vücut spreyinde de bir alana bir bedava vardı.2 tanesi sekiz buçuk liraya geldi. Çok tatlı hafif şekerli bir kokusu var. Tabii ki bir tanesine yine anneme verdim ❤️
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 


Kozmetik anlamında çoğunluk beaulis ürünlerinden oluşuyor. The balm correctori arkadaşım için aldım. Yapısını kalın buldu , tekrarı almayı düşünmediğini söyledi.Bir ruj sever olarak beaulis rujları denemek istiyordum. İki stick ruj serisinden  birer tane aldım. Üstteki crush it serisinden   alttaki ise Kiss it serisinden. Crush it serisi   daha ıslak yapıda diyebilirim ilk izlenim olarak.
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
Renkli kaç maskaram bittiği için uygun fiyatlı bir tane arıyorum ve beaulis lock it  kaş maskarasını aldım. İki kez kullandım , sanki kızıllık içeriyor ama emin de değilim 🤔
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
Beaulis likit aydınlatıcılardan bir tane aldım. Henüz denemedim sırf merak ettiğim için aldım yoksa yağlı bir cildim var , baz olarak falan kullanabileceğim bir ürün değil 😅 Uygun fiyatlı maskaralar içerisinde beaulis maskaralar sevildiği için ; Loreal lash paradise maskaraya muadil gösterilen  beaulis load it  maskarayı aldım. Bu maskaraların  üzerileri jelatinle  sarıldığı için kuruma yaşayacağımı düşünmüyorum , yedekli yedekli uygun fiyata bulmuşken alıyorum.
SON GRATİS ALIŞVERİŞİM 
Son olarak da toplu resimde çekmeyi unuttuğum eklips markasının duş liflerinden bahsedeceğim. Bunlar  üçlü paket ve  4 liraya düşmüştü ,Ben duş liflerini  sık sık değiştirdiğim için uygun fiyatlı olanları tercih ediyorum. Eklips de oldukça başarılı tarif etmiyor ve dağılmıyor.

Benim aldığım ürünler bunlardı, uygun fiyatlı ürünlerden oluşan  bir alışveriş oldu benim için. Beaulis ürünleri dışında diğerleri her gün kullandığım ürünler zaten , beaulis de pahalı bir marka olmadığı için vicdanım rahat 😇 Ürünleri   kullandıkça sizlerle yorumlarımı paylaşacağım ,bana sormak istediğiniz bir soru varsa sormaktan çekinmeyin benim söyleyeceklerim bugünlük  bu kadardı, kendinize iyi bakın hoşçakalın

3 yorum:

makyajli kareler dedi ki...

Güle güle kullan tatlım hepsini 🥰🥰
Sevgiler
Makyajlikareler

larcencielblog dedi ki...

Yaptığın alışverişleri keyifle takip ediyorum valla :) Güzel fırsatlar yakalamışsın. Beaulis maskaraların methini çok duyuyorum, ben de çok merak ediyorum. Ama elimde maskara çok; bakalım ne zaman sıra gelecek:) Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler!

makyajliyorum dedi ki...

Güzel günlerde kullan, hepsi birbirinden harika ürünler :)