8 Eylül 2020 Salı

MADAM10.COM LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ

MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
Herkese merhaba ❤️
Umarım sendromsuz  bir pazartesi günü yaşıyorsunuzdur , sanırım dün KPSS'ye giren tayfa sendromu erkenden yaşadı 😒Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama bu seneki sorular zordu , ya da ben gerçekten zorlandım bilmiyorum 😔

Herkes için hayırlısı diyorum son zamanlarda ;geleceğin ne göstereceği belli olmadığı için elimden gelmeyen bir şey için uzun süre üzülmenin manası yok diye düşünüyorum ve geçti gitti diyerek bu sene için kpss dosyasını  kapatıyorum.

MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
Benim bugünkü asıl karşınıza geçiş amacım; madam 10.com dan yaptığım küçük bir dermokozmetik alışverişimi paylaşmaktı.Ama yine her zaman olduğu gibi dilimden ve elimden kelimeler dökülmeye başladı 😅 konuya bir türlü giremedim.

Dermokozmetik ürünleri kullanmayı seviyorum. Cilt bakımında çoğunlukla kore ürünleri kullansam da sevdiğim dermokozmetik markalarına ve ürünlerine yer vermeyi de ihmal etmiyorum. Dermokozmetik ürünleri genellikle online eczanelerden ya da dermokozmetik satan drugstore-eczane karışımı olan mağazaların alıyorum. Kozmela-madam10 gibi siteler drugstore-eczane karışımı olan mağazalar benim gözümde.

Geçtiğimiz günlerde Instagram'da dolaşırken madam10 nun yaş günü  şerefine yaptığı büyük indirimi  gördüm.tabii ki her alışveriş severin yaptığı gibi indirimlere göz attım 😂

Aslında pek bir şeye ihtiyacım yoktu , son anda aldığım bu seti görene kadar bir şey almadan çıkacaktım siteden, sonra bu harika ikili gördüm ve alışverişim  kaçınılmaz oldu 😅

MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ

La Roche posey ürünlerini zaten çok severek kullanıyordum , Daha önce bu ikiliyi de kullanmıştım.La Roche posey güneş kremi incelemesini burada yapmıştım ulaşabilirsiniz isterseniz. Yüz yıkama jelinin de  küçük boyunu deneme kiti içersin de kullanmış ve sevmiştim.
Madam10 aldığım ürünleri tek tek patlayan poşetlere sarmıştı ve jelatinlemişti , ürünleri açarken gerçekten çok zorlandım.

MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
Benim verdiğim sipariş yaklaşık bir hafta içerisinde geldi,daha önce de sipariş vermiştim daha hızlı kargolaması vardı  ama kargo firmalarının yoğunluğundan dolayı evime geç ulaştı 😕

Ben bu siparişi verdiğimde bu ikili set olarak 139 liraya satılıyordu.Siteden isterseniz ayrı ayrı da indirim devam ederken  satın alabilirsiniz ,bu ikiliye set olarak almak çok daha uyguna geldiği için ben böyle almayı tercih ettim.
MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
MADAM10.COM  LA ROCHE POSEY ALIŞVERİŞİ
Genel olarak madam10com'un ürün fiyatlarını, indirimlilerini ve ürün  çeşitliliğini beğeniyorum. Eskiden bir kargo kota sınırı vardı diye hatırlıyorum ve maalesef günümüzde bu kota sınırı yok.Tüm siparişlerde kargo ücreti olarak 5.90 TL ödüyorsunuz.Bu ikili seti normalin altında bir fiyat ödediğim   için alışveriş yaptım ama kargo ücreti olduğu müddetçe paketlemesi ne kadar güzel olursa olsun uzun bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Bence kargoda bir kota  olmalı , 150  liralık bir alışveriş yaptığım zaman kargo parası ödememeliyim mesela  😟

Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda,  kargo ücretli mi olmalı yoksa ücretsiz mi olmalı.Şu anda sitede %70 varan harika indirimler var ,özellikle sık sık indirme girmeyen dermokozmetik ürünlerinde mükemmel indirimler yapmış, bence bunların başına da darphin çekiyor. Markanın dudak yağlarını çok merak ediyorum , bu alışverişi  yaptığım sırada dudak yağları stop dışıydı yoksa mutlaka bir tane eklerdim.Sadece bir dudak yağı  için tekrar kargo parası ödemek  istemediğimden bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum.

Ama sizin bir ihtiyacınız varsa almak istediğiniz ürünlerin toplu bir şekilde alacaksanız sitenin yaptığı kampanyaya  göz atabilirsiniz. Artan kozmetik fiyatları nedeniyle % 70'e varan indirim gerçekten büyük bir indirim 🙏

Benim  alışveriş deneyimim ve düşüncelerim bu şekildeydi, sizlerin düşüncelerinizi de  merak ediyorum, bu indirim döneminde bir şeyler aldıysanız lütfen benimle paylaşın.

1 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Çok güzel güle güle kullanın 🌸