1 Eylül 2020 Salı

PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER

PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER
PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER 
Merhaba 😇
Güzel bir haftaya başlangıç olsun diye bugün sizlere elimden düşürmediğim PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER   'dan bahsetmek istiyorum.
Krem ürünleri yazın kullanmayı çok seviyorum. Hem pratik oluyorlar hem de yazın ten makyajı çok yapmadığım için (normal zamanda da çok yapmam 😅) çıplak tene de  rahatlıkla uygulanabiliyorlar. 

Sanırım artık maske taktığımız için ve yaz olduğundan dolayı markalarda krem ürünlere daha fazla ağırlık vermeye başladı. Piyasada çok fazla krem ve likit ; allık ,aydınlatıcı, bronzer ortaya çıktı. Ben henüz likit ürün kullanmadım ama pastel kozmetiğin çıkardığı bu krem highlighteri ilk çıktığı zamanlarda aldım ve o günden beri en sık kullandığım aydınlatıcım oldu.

PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER
PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER 
Günlük hayatta aydınlatıcı kullanmayı çok  seviyorum.Ten makyaji yapsam da yapmasam da göz pınarlarında ve elmacık kemiklerimin üzerinde aydınlatıcı kullandığımda kendimi daha iyi hissediyorum.Bu  sebeple de makyajıma uygun olacak şekilde daha doğal duran ya da daha dikkat çeken aydınlatıcıları seçerek  uyguluyorum.Artık maske taktığımız için ten makyajı olabildiğince az yapıyorum ve seçtiğim aydınlatıcı da  pratik ürünleri ve her makyajla rahatlıkla gidebilecek ürünleri tercih etmeye çalışıyorum.

PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER  11 numarayı  hem rengi hem de yapısı itibariyle günlük hayatta sıklıkla elimin gittiği bir aydınlatıcı oldu. Elle uygulanması gerçekten çok pratik oluyor. Rengi her tene yakışabilecek bir ton, gramaj olarak da oldukça büyük krem ürünler içerisinde. Ben bu aydınlatıcıyı yaklaşık 6 aydır sıklıkla  kullanıyorum. Çukur oluşmadı ama çukur oluşabilecek hale getirdim 😅
PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER
PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER 
Normalde krem ürünler kullanmayı sevsem de hijyen  açısından temkinli yaklaşırdım ,bu aydınlatıcıyı ilk çıktığı zamanlarda becca  krem highlighterlarından pearl renginin  uygun fiyatlı muadili  olarak gösterildiğini gördüm.Resimlerde gördüğüm kadarıyla benziyorlar ama tendeki duruşları ve yapılarının benzerliği hakkında bir fikrim yok maalesef :(

Becca highlighter 320 TL'ye satılıyorken ; pastel highlighter 20 liraya satılıyordu , durum böyle olunca sırf meraktan da olsa  pastel highlighteri almak kaçınılmaz olmuştu 😇 

İyi kalmışım ve iyi ki krem ürünlere karşı önyargımı yıkmışım. Aldığım günden beri elmacık kemiklerimin üzerine en sık kullandığım için aydınlatıcım bu oldu. Renk tonu, cildimdeki duruşuna bayılıyorum.
PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER
PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER 
Kalıcılığı benim tenimde 8-10 saate kadar duruyor ama benim elim yüzüme çok sık gitmez onu da söylemeliyim. Ben ellerimle uyguluyorum en iyi sonucu  o şekilde aldım. Bu ürünün sevmediğim tek özelliği göz pınarlarındaki duruşunu sevmemem ama o da kabul edilebilir bir kusur benim için.

Aldığım günden beri severek kullandığım uygun fiyatlı olduğu için bitince yenisini almak istediğim PASTEL DAYLİGHT CREAM HİGHLİGHTER 11 numara ile ilgili benim yorumlarım bu şekildeydi , umarım faydalı olmuşumdur. Şimdilik hoşçakalın yeni yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın.

1 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Çok severim bu tonda highlighter kullanmayı sıvı olan ürünler bana göre çok iz bırakıyor özellikle de highlighter da öyle oluyor gibi görüyorum ıslak görüntüyü çok severim ama toz kullanmak herzaman favorim olmuştur. Ama rengine bayılldıımm 😍😍😍