5 Eylül 2020 Cumartesi

MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC RUJ ALIŞVERİŞİ

MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 
Herkese merhaba.
Bugün size çok geç kalmış bir Mac  alışverişimden bahsetmek istiyorum.
25 temmuz dünya ruj günü sebebiyle Mac online da, mağazalarda ve trendyol'da rujların hepsinde %50 indirim yapmıştı.Bende bir ruj sever olarak ;  bu indirimden yararlandım ve 4 adet Mac ruj satın aldım. Ben rujların  ikisini trendyol'dan iki tanesini Mac online mağazasından satın almıştım. Mac online alışverişim 3 gün içerisinde  elimdeydi ama ne olduysa Trendyol alışverişim ile ilgili oldu. 😅

MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 
Ben evde yokken  kargolarımı sağ olsun komşum alıyor ,daha önce firmalardan gelen ve geri giden kargolarım ne yazık ki oldu hatta Avon ilk influencer  çalışması yaptığında benim de adresimi almıştı,o dönem ki çalışma saatlerim sebebiyle kargolarımı arada komşum alıyordu ama hepsini maalesef almıyordu. Avon kargomun geri döndüğünü düşünüyorum çünkü elime hiç geçmedi. O günden beri de hiç Avon kargosu almadım ama neyse bu durum  bu yazının konusu değil 😔
MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 

Trendyol alışverişim ben işte olduğun bir vakitte  ve çok geç geldi. Siparişten yaklaşık 1 hafta sonra kargo gelmişti, ben evde olmadığım için kargoyu karşı komşum aldı. Ertesi sabah ben işten çıkıp eve geldiğimde ise karşı komşum şehir dışına tatile gitmişti bile 😂

Kargoyu kaybolur diye başka birine vermemiş, sabah erken çıktıkları için de bana veremedi. Yaklaşık 40 gün şehir dışında kaldı, o geri döndüğü zaman da benim yıllık iznim olduğu için 10 gün ben yoktum. Yani benim bir de hevesle aldığım Mac rujlarıma kavuşmam oldu geç oldu 🤣Geç olsun güç olmasın diyelim ve aldıklarımı  sağlıkla keyifle  sıhhatle kullanayım.
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 
Ben bu kampanyadan yararlanarak  3 tanesi powder kiss serisinden olacak şekilde dört ruj almış oldum. Almak istediğim çok fazla ruj vardı ama ne yazık ki stokta yoklardı 😒Özellikle uzun süredir istediğim; kindy sexy ve  whirl  ruju bu indirimde alırım diye düşünmüştüm ama   stok sorunu sebebiyle alamadım. Umarım tekrar mac böyle güzel bir indirim yapar.
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI 
Daha önce powder kiss serisinden werk werk adlı kırmızı ruju almıştım ve ondan çok memnun kaldığım için , seride olan ve günlük  rahatlıkla kullanabileceğim  üç rengi de satın aldım. Şu anda bu serinin likit formlu rujları, allıkları ve farları da satışa çıkmış  durumda,onları da denemeyi çok istiyorum.

Powder kiss serisinin rujlarının yapıları mat ama dudağı kurutacak kadarda  mat değil, sürümleri çok kolay. Gerçekten de pudra yapıları var, iki kat  sürmek gerekiyor  bu sebeple bazı renklerde.İnce yapılı ,mat oldukları için ve transferleri  az olduğu için günlük kullanıma çok yakıştırdığım rujlar benim açımdan. Maskeye az buluşuyorlar ve artık günümüzde bu bence çok önemli 🤗
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI
MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 
Benim aldığım renkler;
✨Sultry move 
✨Brick o la 
✨Mull it over
✨Devoted to chili 

MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ
MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 
Brick o la ;  eskiden beri olan ve sevdiğim çoğu insanın favorisi olan bir renk. Benle her daim rahatlıkla kullanılabilir bir ruj olduğu için kalmayan kindy sexy yerine bunu aldım. Devoted to chili ruju  ise uzun süredir istediğim Chili adlı ruj  yerine aldım. 

İnternette baktığım swatchlar ve insanların yorumları doğrultusunda Devoted to chili ruju günlük olarak daha rahatlıkla kullanılabilirim gibi geldi.Umarım bu seçiminden pişman olmam henüz dudağımda denemedim ve ben bu alışverişi  yaparken Chili de stokta vardı.

MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ
MAC DÜNYA RUJ GÜNÜ KAMPANYASI &MAC  RUJ ALIŞVERİŞİ 
Dünya ruj  günü sebebiyle Mac'in  yaptığı büyük indirimden benim payıma düşenler bunlardı. Geç de olsa sizinle paylaştığım için mutluyum.Sizlere paylaşmadığım  rujlarım birikti  , ilerleyen günlerde benden çok fazla ruj incelenmesi göreceksiniz bunun da şimdiden spoilerini vereyim. Benim şimdi söyleyeceklerim bu kadardı , kendinize iyi bakın hoş çakalın 😇

1 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Ayy bu kampanyayı ben nasıl kaçırdım hayretler içerisindeyim 😑😑 çok üzüldüm şu an gerçi paramıda watsonsda harcadım dakika gördüğümde pişmanlık yaşadım 😂 güle güle kullan canım ❤️