9 Eylül 2020 Çarşamba

MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG

MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG
MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG  
Herkese merhaba 
Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur  ❤️Dün gece  burada inanılmaz büyük bir fırtına vardı  ,bu sabah kalktığımda ise güneş açmış ve fırtınadan eser kalmamıştı.

Ben böyle zamanlarda genellikle kitap okurum ya da kendimi bir meşgale bulup   vakit geçiririm , televizyon bilgisayar ya da telefonla pek uğraşmam. Dün gece de  vakit geçirmek için makyaj malzemelerimi temizledim. Bir süredir yazısını yazmayı ihmal ettiğim MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG  rujumu gördüm.Hazır fırtına da  dinmişken  bu güzel sabahta sizlere bu inceleme yazısını hazırlamak istedim.Ben kahvemi aldım siz de çayınızı kahvenizi alın ve hadi başlayalım 😇

MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG   ruj sanırım benim ilk mac rujlarımdan   biri , o nedenle de  benim için yeri ayrıdır.Üniversiteye almıştım, o zamandan beri de ne zaman özel gün makyajı yapacaksam elim  hep bu ruja  gider. Bu benim kullandığım ikinci  ama yakın zamanda yenisini de almayı düşünüyorum.

MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG
MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG  
Mac ruj serilerinden satin  serisine ait bir ruj, bu sizi korkutmasın kalıcılığı da  oldukça iyi ama mat rujlar  kadar  da kalıcı değil tabi ki.Ben  ilk olarak rengini vurularak  almıştım, serisine dikkat etmemiştim. Serisine eve gidip  bakınca ; kalıcı olmaz keşke almasaydım dediğimi hala hatırlıyorum.

MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG    çoğu ruj  severim bildiği klasikleşmis rujlardan biri ama kindy sexy ,velvet teddy gibi çok  popüler olmayan bir ruj.Bunu  sürdüğüm de rujumu  soran arkadaşlara söylediğimde yeni mi çıktı diye yorum alabiliyorum  hala 😔

MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG    rujun rengine diyecek yok , benim dudak renginden yaklaşık bir buçuk ton kadar koyu bir renk. Pembe alt tonlu koyu bir nude  ruj olarak duruyor benim dudaklarımda.
MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG
MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG  
Başta da  dediğim gibi özel gün ruju MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG    benim için. En sade makyaja da  yakışıyor , abartılı göz makyajına da. Bu  ruju  sürerek iş görüşmelerine de gittim, düğünlere de 😇 Rengi günlük hayatta rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ton olduğu için ; şu anda kullandığımı çanta rujum yaptım.

Geçtiğimiz günler de mac dünya ruj günü kampanyasında bu ruju aradım ama maalesef yoktu , olsaydı kesinlikle yenisini alırdım ❤️Piyasada bu tonlarda ve  bu yapıda başka renklerinde olduğunu biliyorum. Çoğunlukla uygun fiyatlı ürünler  önerdiğim için neden bu diye soracak olursanız; yapısı, rengi, duruşu ne kadar güzel olsa da sanırım benim bu rujla duygusal bağım daha yüksek.

Çok uzun bir süre koleksiyonumda olmasını istediğim rujlardan biri olmasının sebebi de bu.Şu anda sağlık açısından tester piyasada olmasa da ; eğer yolunuz mac  mağazası düşerse tek kullanımlık tester rujlarınız var mı  diyip MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG    ruju isteyebilirsiniz. Avon'un bile böyle tek kullanımlık ruj testerları olduğu için bence Mac kozmetikte de vardır ama bu konuda bir bilgim yok bilginiz varsa beni aydınlatırsanız sevinirim 😇

Herkesin seveceğini düşündüğüm ; özellikle indirim dönemlerinde şans vermenizi istediğim MAC SATİN LİPSTİCK - TWİG   ile ilgili benim yorumlarım bunlardı. Umarım sizleri sıkmamışımdır   ve faydalı olmuşumdur.

1 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

rengine bayıldım güle güle kullan canım