11 Eylül 2020 Cuma

DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI

DENEBUNU&EXCLUSİVE
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI 
Herkese merhaba 😇
Kutu almayı seviyor musunuz ? Watsons sürpriz kutusu, kozmela kutusu denebunu exclusive kutuları gibi piyasaya çok fazla ücretli kutular çıktı. Ben de bugün sizlere aldığım iki Denebunu exclusive kutusundan bahsetmek istiyorum.
Denebunu üstesinden uzun süredir ücretsiz kutu maalesef kazanamıyorum 😒 Ara ara  çıkan ücretli kutularını inceliyordum. Instagram'da takip ederken nyx kozmetik ile işbirliği ile bir kutu çıkartacağını yazmıştı ve bende büyük bir merakla kutunun çıkmasını bekledim. İlk aldığım ücretli kutlu olabilir sanırım Denebunu exclusive nyx kutusu.

DENEBUNU&EXCLUSİVE
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI 
Bu kutuda yeni çıkan ;Nyx cosmetic  Shout Loud Satın Lipstickleri vardı. Bir ruj sever olarak bu  rujları ; daha çıkmadan gözüme kestirmiştim . Kutu çıkar çıkmaz hemen aldım ve yanlış hatırlamıyorsam o sırada bir de indirim kodu vardı kutu oldukça uygun  fiyata gelmişti.

DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI 
Kutuda denemeyi çok istediğim ;the best ve silky rujlar  vardı ayrıca meridol 400 ml lik ağız bakım suyu çıkmıştı. Rujların ; yapılarına, renklerine, pigmentasyonlarına  bayıldım. Ağız bakım suyunu  henüz denemedim 🤣
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI 
Denebunu exclusive nyx işbirliği ile çıkan ikinci kutuda ise ; yeni çıkan Bare with me koleksiyonundan ürünler vardı. Bu koleksiyondaki özellikle  renkli nemlendiriciyi denemeyi   çok istiyordum. Bu koleksiyon ürünü değildi, daha önce çıkmıştı ama ne yazık ki bana uygun olan rengi bir türlü indirimli bulamıyordum. Bu kutuda vanılla nude rengi de  olunca bu kutuyu tercih ettim.
DENEBUNU&EXCLUSİVE
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI 
Bu koleksiyondan almak istediğim bir diğer ürün ise; spf  içeren makyaj bazıydı. Ben makyaj bazı kullanmayı günlük hayatta seviyorum. Ten makyajı olarak sadece gerekli yerlere kapatıcı sürüyorum, ten üzerine  bir şey uygulamak gerektiğini bu ara düşündüğüm için bu amaçla makyaj bazlarını kullanıyorum.gözenek kapatıcı ya da nemlendirici makyaj bazlarına  elim çok sık gidiyor.
DENEBUNU&EXCLUSİVE
DENEBUNU&EXCLUSİVE NYX KUTULARI 
Yeni çıkan bear with me makyaj bazı; spf  içerdiği ve boyutu büyük  olduğu için merak ettiğim ürünlerin başında yer alıyordu.
Bu ikisinin olduğu kutuyu ben tercih ettim ama o dönem bu kutuların  başka renkli nemlendirici renkleri  ve başka ürünlerin olduğu denebunu exclusive kutuları da vardı.

Genel olarak benim  aldığım bu; denebunu exclusive & Nyx cosmetic kutularının ikisinden de çok memnun kaldım. Çıkan Nyx ürünlerini denedim. özellikle nyx  makyaj bazını baz kullanmayı seven biriyseniz denemenizi tavsiye ederim. Biraz daha kullandıktan sonra incelemesini sizlerle paylaşacağım

Benim söyleyeceklerim bu kadardı umarım faydalı olabilmişimdir. Nyx kutuları haricinde  denebunu exclusive kutulardan bir tane daha aldım. Onu da birkaç gün  sonra sizlerle paylaşmayı planlıyorum.Sizin Denebunu exclusive kutu deneyiminiz ya da nyx ürün deneyiminiz varsa lütfen benimle paylaşın. Sizlerin de düşüncelerinizi merak ediyorum şimdilik hoşçakalın 😻

3 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Valla ben şimdiye kadar hiç denebunu kutusunu alamadım sinirlendim ve sildim. Güzel içerikler olsada hiç alamadım. Üzgünüm bu konudaaaaa. Ama sen güle güle kullan bayıldım ürünlere 🌸🌸

Başka Güzel dedi ki...

Bana yıllar olmuştur herhalde ücretsiz kutu çıkmaması, nasıl bir güzellik bloggerının profiline uygun ürün çıkmaz onca zaman varın düşünün :/ neye göre yada, kimlere özel gidiyor bu kutular muamma!!.. Herneyse bende geçen haftalarda bir ücretli kutu aldım, içerik olarak güzel diyebilirim. Ama bu kutuda çok güzelmiş görmedim ben:/ keyifle kullan canım <3

larcencielblog dedi ki...

Rujları ben de merak ediyorum ama almaya sıra gelmedi :) Bare with Me renkli nemlendirici de en sevdiğim ten ürünlerinden. Bare with Me Radiance Primer'a ise bayılıyorum, müthiş bir ürün. Bu SPF'li versiyonunu da bahar aylarında denemeyi düşünüyorum... güle güle kullan hepsini, sevgiler!