18 Eylül 2020 Cuma

ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ

ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ
Merhaba 😻 
Yine bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım , bu defa küçük bir alışveriş yaptım ama son zamanlarda alışverişlerimin ucu kaçtı farkındayım 😟 Pandemi sürecine   tekrar gireriz , her yere kapanır diye düşünerek birazcık dolaşmaya başlamış olabilirim.Hem mağazalarda hem de online  olarak  bu dolaşmalarımın  sonucunda da alışverişler kaçınılmaz oldu. Geldikçe birikmeden yazmak istediğim için bu aralar benden biraz fazla alışveriş yazısı görebilirsiniz.
Bugün sizlere yaptığım  küçük bir Rossmann ve  Farmasi alışverişimden  bahsedeceğim.

ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ
Uzun süredir biten Farmasi bb kremim  yerine yenisini almak istiyordum , farmasi temsilcisi olan  arkadaşımdan yenisini aldım. Eskiden light- medium rengini kullanıyorum , artık light  rengi çıktığı için bunu tercih ettim. Umarım tonu bana uyar 😇
Arkadaşım kendisi için aldığı ama rengi koyu gelen hiç kullanmadığı Sephora mat rujlardan   11 numarayı  bana hediye etti. Gerçekten çok  koyu  bir patlıcan moru. Eskiden  bu kadar koyu tonları kullanırken artık kullanmıyorum ama  kışın kar yağarken kullanabilirim diye düşünüyorum.
ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ
ROSSMANN & FARMASİ ALIŞVERİŞİ
Rossmann da  dolaşırken; eski bir Rival de loop young serisine denk geldim. 7.99 TL'ye satılan bu devasa bronzerin rengine ve kokusuna bayıldım. Tester yoktu ama physicians formula butter bronzer gibi olabilir mi diye düşünerek uygun fiyatlı olduğu için aldım ve  tek kelimeyle bayıldım. 

Artık Rival de loop young ürünleri satılmıyor, hem  ambalaj  hem de ad değişikliğine gittiler , bu nedenle de eski seri ürünlerini çok uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz. Olur da yolunuz düşerse  rossmann mağazalarına bir bakın derim 😇 Bu arada bronzerin physicians formula bronze bronzer ile kokunun anımsatması  dışında bir  alakalı  yok.

Son olarak da Pastel  standını incelerken; bazı ürünlerin indirime girdigini gördüm. Çok satılmayan ürünler dönem dönem böyle indirimlere girebiliyor. Ben de bir süredir denemek istediğim ;  Pastel Profashion Crush Allık serisinden 305 numarayı aldım. Bronzerimsi rengi   bu tonlarda bir allığım olmadığı için satın aldım. Güzel pigmentli bir yapısı var. Şimdilik sadece allık  olarak denedim ama alt tonu  sebebiyle bronzer  olarak da denemeyi düşünüyorum. Eğer başarılı olursa seyahatlerde kurtarıcı bir ürün olabilir.

Son zamanlarda koleksiyonuma  eklediğim ürünlerden oluşan Rossmann ve Farmasi alışverişim bu şekildeydi umarım faydalı olmuşumdur.Bu ürünlerden kullandığınız varsa sizlerin de  yorumları bekliyorum. Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın diğer sosyal medya hesaplarımın linklerini bırakacağım oralardan da bana ulaşabilirsiniz ❤️

3 yorum:

Beauty&Life Türkiye dedi ki...

Bb kremi hiç kullanmadım farmasi den. Denemek lazım ruj tonunu kendime pek yakıştırmıyorum ama o markanın farklı tonunu kullanma fırsatım oldu çok güzeldi. Güle güle kullan bayıldım ürünlere 🌸

makyajliyorum dedi ki...

Bronzerda sanki bir Tarte havası var :)

audrey dedi ki...

ben de baya şey aldım bu ay bakalım devamı da gelecek gibi:-))