30 Eylül 2014 Salı

BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 2014 (ROSSMANN,GRATİS,KİPA,WATSONS)

GELSİN YENİ BAYRAMLIK CİCİLER

BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 2014
Herkese merhaba;
Bir süredir yeni yazı yazamıyordum,nedeni de internetimin olmamasıydı.Teknik bir arıza sonucu internete ulaşamıyordum ama sonunda tamir edildi.İnternet olmasa ne olurdu diye bir süre düşünmedim değil.Sahi internet olmasa ne olurdu;nasıl sizlerle iletişim kurabilirdim.

Neyse bu sıkıcı konuları bir tarafa bırakalım da gelelim güzel haberlere;

Gratis,watsons,Rossmann 26-27-28 Eylül tarihleri arasında  seçili ürünlerde %40-50 indirim yaptı.Tabi içinde bir alışveriş canavarı barındıran biri olarak bu indirim döneminde de alışveriş yapmasam olmazdı.Neyse ki alışveriş canavarı sadece indirim dönemi coşuyor ve kontrol altına alayı başarıyorum :) sanırım :(

Gelelim aldığım ürünlere;




ROSSMANN

Beni hayal kırıklığına uğratmasına rağmen en çok ürünü buradan aldım;Isana markasında indirim yoktu ki ben tüm ay olur diye bekledim.Ayrıca,RDL YOUNG da indirim yoktu.
Ürünlerim;
rossmann indirim
BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 2014
  1. PERLODENT MED MED DİŞ MACUNU:Daha önce beyazlatıcı özellikli olanını  almıştım ve sevmemiştim yazısı burada tıklayablirsiniz.
  2. PERLODENT MED SENSİTİVE:Bunu ve diğerini oradaki bayanın tavsiyesiyle aldım,ikisi de alman testinden başarıyla geçmiş.TANESİ:1.75 TL
  3. BABYDREAM BEBEK SABUNU:Bu marka indirimdeydi.Hassas yetişkin ciltleri için uygundur yazıyordu.Banyo da sabun kullanmayı seviyorum.Kullanıp yorumlarımı bloga yazacağım.FİYATI:1.15 TL
  4. FACELLE 32 'Lİ PED:Deneme amaçlı alındı.FİYATI:4.10 TL
  5. ORAL-B 3-EFFECT KLASİK ORTA SERTLİKTE DİŞ FIRÇASI:Tanesi: 0,60 TL olunca hem yedeklemek  hem de misafirlerin kullanması  için 5 tane aldım.
  6. BABYDREAM YÜZ VE VÜCUT KREMİ:Hassas yetişkin ciltleri için uygundur yazıyordu.Hiç olmazsa el kremi olarak kullanırım dedim ve kullanıp yorumlarımı bloga  yazacagım.FİYATI:2.80 TL
  7. NEUTROGENA PARLAMA KARŞITI PEELİNG JEL:Yeni çıkan ürün olduğu için sanırım tanıtım amaçlıydı fiyatı ve  her yerde indirimde 4.95 -4.90 TL fiyata satılıyordu.

GRATİS

BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 2014
  1. TOTES MEER  NEM MASKESİ:Stoklamak için aldım.2 tane kalmıştı zaten onları da ben aldım.TANESİ:0,75 TL Ayrıntılı yazısı burada
  2. LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ:Gratis'de tüm duş jellerinde %40 indirimdeydi.750 ML ve FİYATI:3.25 TL idi.Daha önce aleo veralı olanı ve kiraz çiçekli olanını kullanmıştım.Aleo veralı olanın ayrıntılı yazısı burada
  3. NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR PARLAMA KARŞITI TEMİZLEME JELİ:Yeni çıkan seri oldukları için en çok indirim bundaydı.Peeling jeli ROSSMANN'dan almıştım.Bununla birlikte seriyi tamamladım.Fiyatı:4.92-4.95 olmalı.

KİPA

BAYRAM İNDİRİM ALIŞVERİŞİ 2014
HELEN HARPER 20'Lİ ĞÜNLÜK PED:Stoklamak için aldım.1 TL günlerinden kalan ürünlerdendi  ve tabiki  1 TL.idi.

WATSONS








WATSONS'dan WATSON kartımı ve sütlü saç maskesini aldım.
Kart:2.5 TL ve maske:5.7 TL 


Benim indirimden aldıklarım bu kadar umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize  iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

YOUTUBE VİDEOSU

Hiç yorum yok: