8 Eylül 2014 Pazartesi

ÇEKİLİŞİM VAR

BAYRAM ŞEREFİNE ÇEKİLİŞ YAPIYORUM

ÇEKİLİŞİMDE OLANLAR
2 yıldır video izleyen ve blog okuyan biri olarak  blog açtığım zaman çekiliş yapacağım diye kendime söz vermiştim.Blog açalı daha kaç ay oldu ki bir süre ara vermiştim o süreyi saymayalım lütfen.Düzenli olarak iki aydır yazı yazıyorum.Daha yeni bir youtube kanalı da açmışken çekilişin tam zamanı diye düşündüm.

Gelelim ürünlere;


  1. PANTENE:MÜKEMMEL BUKLELER DURULANMAYAN SAÇ KREMİ
  2. FA DEODORANT+ KOLANYA SETİ
  3. DİADERMİNE HİGH TOLERANCE YÜZ YIKAMA JELİ+TONİK
  4. 2 tane KİPA MENTOLLÜ MENDİL
  5. THROB MARKA MEN ROLL ON
  6. 12 'Lİ SAÇ LASTİĞİ
  7. 2 'Lİ KLİPSLİ TOKA
  8. TOTES MEER KAŞMİR MASKE
  9. PUREDERM YABAN MERSİNLİ O2 MASKESİ
  10. Avon super curlacious mascara
  11. YILDIZ ŞEKİLLİ KÜPE
  12. TOTES MEER DERİN TEMİZLİK MASKESİ
  13. TOTES MEER ANTİ STRESS MASKE
  14. TOTES MEER NEM MASKESİ
  15. PEMBE RENKLİ BİLEKLİK

Ürünlerin hepsinden bende de var,sevdiğim ürünlerden size de hediye ediyorum umarım hoşunuza gitmiştir.Bazılarını alışveriş yazımda görmüştünüz bazıları da  alışverişi yazılmayı bekliyor .


katılım şartları

  1. blogumu takip etmeniz ve youtube kanalıma abone olmanız
bunu yaparsanız 1 hak kazanacaksınız eger beni twitterdan da takip ederseniz +1 hak daha elde edersiniz.
Blog yada youtube kanalınızdan bu çekilişi duyurursanız +1 hak daha kazanırsınız.

yani bir kişi maksimum 4 hak kazanacak(asıl katılım(blog+kanal üyeliği)+twitter+blog duyuru+kanaldan duyuru)

Çok fazla üyem olmadığı için şansınızı deneyin derim kazanma şansınız çok yüksek.

18yaş altı ailelerinden izin almak zorundalar ve yurt dışı gönderim yapamıyorum.

çekiliş bayramın ilk ğünü kapanacak ve bayram sonunda açıklanacak.


ŞANSINIZI  MUTLAKA DENEYİN BELKİ SİZE ÇIKAR BELLİ Mİ OLUR.

twitter adresim:https://twitter.com/senbenvehayatbl
youtube kanalım:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: