23 Eylül 2014 Salı

DIY:VÜCUT PEELİNGİ YAPALIM

VÜCUT PEELİNGİ YAPALIM

DIY
KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ
Herkese yeniden merhaba;
Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım.Youtube kanalıma da yüklediğim kahveli vücut peelingi yapımının bu defa da yazısını yazayım dedim.
Bildiğiniz gibi benim cildim aşırı kuru.Ve arada bu tarz ürünleri kullanarak ölü deriyi atmak gerekebiliyor.Ben de bunun için hem yapımı kolay hem de ucuz bir ürün denemek istedim ve bu ürünü buldum.
Hem kahvenin içinde bulunan kafein maddesi selülite de iyi geliyor.Bunun nedeni kafeinin dolaşımı hızlandırması.
Ürünün faydalarını da anlattıktan sonra gelelim ürünün yapılışına

Malzemeler
  1. kahve(türk kahvesi yada filitre kahve ;ben karıştırarak yapıyorum)
  2. Yağ(badem yagı hariç diğerlerinin hepsi olur ben zeytinyagı kullandım)
  3. Saklama kabı)
Yapılışı

Ürünleri saklama kabının içine önce katı malzemeler sonra yag gelecek şekil de koyuyoruz ve şekil de ki ğibi kıvam almasını sağlıyoruz.Ve işimiz bitiyor.

Ürünün içindeki kahve dolaşımı hızlandırıyor ve selülite iyi geliyor yagda cildi besleyip nemlendiriyor.

Kullanırken masaj başlığıyla kullanırsanız daha iyi etki eder ama ben bu şekilde de kullanıyorum.

Umarım sevmişsinizdir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Youtube videosu


Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.
Sonraki yazım :"DENEDİM YORUMLUYORUM 22:GRATİS PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA SUYU "olacak

Hiç yorum yok: