12 Eylül 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 15: AVON GLİMMERSTİCK EYE LİNER

AVON  GLİMMERSTİCK  EYE LİNER

(BU ÜRÜN BLOG YAZARINIZ TARAFINDAN BEĞENİLDİ)
avon eye liner
AVON  GLİMMERSTİCK  EYE LİNER
Herkese merhaba :)
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Ben buğün yine hastanedeydim maalesef.Ailece hasta olduğumuz için bu defa da annemi götürdük.Umarım ilaçları fayda ederde kısa sürede iyileşir.

Gelelim AVON markalı bu ğüzel kaleme.Bunun farklı renkleri ,simlileri vb de olsa da ben klasikten yana tercihimi kullandım. 
avon eye liner
AVON  GLİMMERSTİCK  EYE LİNER
 Görüldüğü üzere kalem asansörlü yani fazla  dışarı uç  çıktığında kırılıyor ama benim daha önce başıma gelmedi.Rengi düz siyah.Benim 3.kalemim.Buğulu makyaj yaptığımda(bihter makyajı)kullanıyorum.Sürüyorum ve elimle dağıtıyorum .Sürümü çok ğüzel,kalıcılığı da güzel fiyatı da uygun,çeşit de çok daha ne olsun.
avon eye liner
AVON  GLİMMERSTİCK  EYE LİNER
Renk bu şekilde,adı eye liner olsa da kalın olduğunu söylemeliyim.Benim sevdiğim AVON ürünlerinden.İndirimde görürseniz bir deneyin derim.

Benim bugünlük söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 16:TOTES MEER NEM MASKESİ"olacak.

Hiç yorum yok: