16 Eylül 2014 Salı

FAVORİ 5 OJEM

FAVORİ 5 OJEM


Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım bu yazı dün videosunu da paylaştığım favori 5 ojem hakkında olacak.umarım seversiniz.


Benim ojelerim genelde flormar,golden rose,cecile,gabrini ve pastel gibi  markalardan oluşuyor.Daha bulunması kolay ve fiyat açısından da uygun markaları tercih ediyorum.Bunun nedeni aşırı oje kullanan biri olmamam ve ojelerimin zamanla bozulması ve atmak zorunda kalmam.Şeffaf oje hariç dibini gördüğüm ojem yok mesele .O nedenle çok ojem olsun yada marka olsun gibi bir derdim yok.Aşırı büyük oje koleksiyonom yok ve bir hevesle alıp kullanmadığım ojelerimi  de kullananlara,arkadaşlarıma vermeyi tercih ediyorum .Şu anda elimde olanlardan ençok sevdiğim 5 ojemi sizinle paylaştım.Sizin favori ojeniz hangisi?

SIRAYLA BAŞ PARMAKTAN İTİBAREN;

  1. CECİLE NO:8
  2. ĞOLDEN ROSE  NO:60
  3. FLORMAR:NO :362
  4. GOLDEN ROSE NO:112
  5. GOLDEN ROSE NO:203

UMARIM SEVERSİNİZ BİR SONRAKİ YAZIMA KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN VE BLOGUMA ÜYE OLMAYI UNUTMAYIN

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 18:HOBBY ARGAN YAGLI VE PAPATYALI ŞAMPUAN" olacak

Hiç yorum yok: