15 Eylül 2014 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 16:TOTES MEER NEM MASKESİ

TOTES MEER NEM MASKESİ

gratis maske
TOTES MEER NEM MASKESİ
Herkese merhaba;
Nasılsınız  güzellikler.Buğün okullar açılıyor.Benim okulum bittiği için okula gitmiyorum, atamaları bekliyorum(hemşireyim ben :))
Ama okula giden arkadaşların yeni eğitim yılının başarılarla dolu bir yıl olmasını dilerim.
Gelelim maskemize;

Maskeyi Gratis'den almıştım. 1TL kadar bir fiyata almıştım ve çekilişte size de  bir tane hediye ediyorum.
Bu maskeye bayılıyorum.2 li bir maske.Ve bir alman markası.Almanya'da bir test var aynı kategorideki bir çok ürün bu teste giriyor ve  bu test sonucu ÖKETEST'den GUT(İYİ) sıfatını almış bir ürün yani başarısı ödüllenmiş.(rossmann daki bazı ürünlerde  bu teste maruz  kalıp onay almış)


TOTES MEER NEM MASKESİ
Aleo vera ve salatalık özü içeren maskeyi  temiz cilde uyguluyoruz  ve kalanını da krem gibi cilde yediriyoruz.
Ben bu tarz cilde yedirilen maskelerin daha etkili oldugunu düşünüyorum.

Yazın karma ciltli olduğum için bir maskeyi 3'e bölürek kullanıyordum.Şimdi ise 2'ye bölerek kullanıyorum.(genelde tek kullanımlık maskelerin içinde  en az 2 kişilik ürün oluyor).Kalan maskeyi agzını bantlayıp buzdolabında saklıyorum.Bu maske haftada birkaç kez uygulanabilen maskelerden olduğu için kalanını da diğer günlerde kullanıyorum.

Ben çok memnunum Gratis'e gittiğiniz zaman alıp deneyin derim.

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 17:AVON SİMPLE HER PARFÜM" olacak.

Hiç yorum yok: