19 Eylül 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 19:ŞELALE ĞÜL SUYU

ŞELALE ĞÜL SUYU

(Bu ürün blog yazarınız tarafından şiddetle tavsiye ediliyor.)


Herkese yeniden merhaba ;
Nasılsınız ? Buğün size hepinizin de bildiği bir üründen bahsedeceğim.Bildiğiniz gibi bu ürün benim vazgeçilmezlerim arasında yer alıyor.(vazgeçilmezlerimin ne olduğunu merak ediyorsanız buraya tıklayarak videoya ulaşabilirsiniz)
Bu ürünü neden bu kadar sevdiğime gelecek olursak;

  1.  Ürün 400 ML ve fiyatı 5 TL 'nin altında (aşırı uygun fiyatlı)
  2. Tonik olarak bir harika,maske yaparken de kullanabiliyorum.
  3. Alkolsuz.
  4. Gül yapraklardan  distile yöntemiyle  elde ediliyor.
  5. Kimyasal katkı maddesi ve boya maddesi içermiyor.
  6. Eczacıbaşının bir ürünü
  7. 12 Ay kullanım ömrü var.
Bu özelliklerinden dolayı çok severek kullanıyorum.Elimdekinin 1/3'ü bitti bile bitince tabi ki  de  yenisi alınacak.

Ürünü her yerde bulabilirsiniz.Ulaşılması,alınması ve kullanımı kolay bir ürün olduğu için mutlaka alın derim.

Ürün benden 5 üzerinden 5 tam puan aldı.


 


Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 20:Avon super extend Extreme Mascara "olacak

Hiç yorum yok: