7 Aralık 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 50:TOTES MEER ANTİAGE MASKE

Herkese merhaba
Bir pazar günü sizlerle  ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım.Bu  defa ki ürünüm bir  maske olacak. Totes meer markasına ait olan bu maskeyi yanlışlıkla almıştım.Ama güzel çıktı diyebilirim.gelelim ayrıntılı yorumlarıma;

:TOTES MEER ANTİAGE MASKE 
Ürün bir yaşlanma karşıtı maske.Benim daha yaşım genç olduğu için bir şey deyemeyeceğim.Cilt bakım ürünlerinde önemli olan nufüs yaşınız değil cildinizin yaşıdır.Çevresel etkilere bağlı olarak da en az cildimiz 5 yaş daha fazla yaşlı olduğunu uzmanlar söylüyorlar.Tüm bunları göz önüne alarak ürün almak gerekiyor.Vaktinden önce cilde bazı maddeleri vermek alışmasına ve etki etmemesine cevap veriyor diye biliyorum.
Benim cildim bu maskeyi kullanmak için yeterli yaşa sahip değildi.Ben  de nem maskesi gibi kullandım.Zaten tek kullanımlık maske olduğu için aman aman bir antiage etki göstereceğini de zannetmiyordum.

Maske diger  Totes meer maskeler gibi ikili paketler halinde satılıyordu.Maskeyi temiz yüzümüze sürüp sonra da öyle bırakıyorduk.Ama ben bırakmadım.15 dakika tutum ve sonra da yıkadım.Diğerin de 3 ay sonra kullanırım diye ayırdım.(ne olu ne olmaz.)
:TOTES MEER ANTİAGE MASKE 
Maske benim cildim de bir soruna yol açmadı.Tahriş  vb neden olmadı.Maske sonrası cildim yumuşacık oldu.
Benim yaşı gereği tekrar almayacağım bu maskeye Gratis'den ulaşabilirsiniz.Ben 0,75 Tl gibi bir fiyata almıştım uzun zaman önce.Belki yılbaşı indiriminden alabilirsiniz.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım :"DO İT YOURSELF(DIY/KENDİN YAP) 2:DUDAK PEELİNGİ + İPUCU"olacak.

Hiç yorum yok: