14 Aralık 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 54: ESSENCE ALL- İN -ONE BB KREM

Herkese merhaba
Bir pazar gününde daha  sizlerleyim. Pazar  günleri (aslında tüm tatil günlerinde) erken kalkmayı alışkanlık haline getirdim resmen.Vücudum tatilse erken kalk modunda resmen.Bugün de sabah 6 da kalktım ve ne yapsam diye düşünürken yazımı yazayım dedim.
Bu yazım daha önce de memnun kalmadığımı söylediğim bir bb krem üzerine olucak.Ben pek ten makyajı yapmadığım için bb /cc kremler benim favorilerimden.Ama bunu sevmedim.Rengin den dolayı.
ESSENCE ALL- İN -ONE  BB KREM
Essence markasını seviyorum.Uyun fiyatlı ve renk seçeneği olan bir marka.Daha çok gençlere hitap ediyor görselliğiyle ama ben çok seviyorum.(Ruhum yaşlı benim herhalde gençler ne ya).
Elimde ojeleri ve rujları yogunlukta.Onların yazısı da sırayla gelecek.Buğün BB kremini sizlerle paylaşıyorum.
ESSENCE ALL- İN -ONE  BB KREM
Kremin bir sorunu yok aslında.Tüm sorun benim satıcı kızın ısrarıyla 03 rengini almış olmam.Renk bana baya bir koyu.
ESSENCE ALL- İN -ONE  BB KREM

ESSENCE ALL- İN -ONE  BB KREM
Ürün biraz sıvı kıvamlı.Koyu olmasının yanında bu da bir sorun benim için.Cildime sürdüğüm de sıkıntı yok yazın kullanılabilir ama 1-2 saat  sonra yüzümde rengi daha da koyu hale geliyor ve turuncu bir hal alıyor.Sevimsiz bir havuç gibi oluyorum.

Tekrar alıcagımı sanmıyorum.Hem rengi uymadığı için hem de zamanla rengi cildim de koyulaştığı için 5 üzerinden 1 aldı benim gözünde.
BB krem olarak Garnier olanı alıcaım ama ne zaman bilmiyorum.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: