19 Aralık 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 57:AVON LUXE RUJ(PİNK RUFFLES)

AVON LUXE RUJ(PİNK RUFFLES)

AVON LUXE RUJ(PİNK RUFFLES)
Merhaba herkese
Yeniden karşınızdayım .Bugün size Avon markasının severek kullandığım bir rujunu sizlere tanıtacağım .Avon markasının daha önce ürünlerini denemiştim  ve yorumlarımı da paylaşmıştım.Bazı ürünleri gerçekten de güzel.Bu ruj da o güzel ürünlerinden biri bence..Tam bir yazlık ruj.



Rengi çok güzel pembemsi mercan rengi.Severek özellikle de yazın kullandığım  rujum.
Avon markasının özellikle bu LUXE serisini ambalaj olarak çok kaliteli ve havalı buluyorum.(Altın renkli daha ne olsun)Diğer rujlara oranla fiyatı biraz daha pahalı sanırım.(ben aldığım da öyleydi en azından)

Bu ruj çok ince yapılı bir ürün.Yapısı parlak artık ne deniyorsa buna.Kalıcılık zayıf 2 saate kalmadan yok oluyor.Kolay sürülüyor ve dudakta hoş duruyor.Dudak kusurlarını belli etmiyor.
Ürünün + ve - yönleri bu şekilde.Ben kabına ve rengine vuruldugum için aldım.Bu yaz da kullanıp bitiririm.Tekrar aynı markadan olmasa da başka bir markadan bu renk bir ruj alıcağım.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sizin LUXE serisinden kullandıklarınız var mı yorumlarınızı bırakırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok: