19 Aralık 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 56 :DİADERMİNE HİGH TOLERANS TEMİZLEME JELİ+ARINDIRICI TONİK

Herkese merhaba
Yeni bir ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım. Eger blogumu  takip ediyorsanız bu tarz ürün yorumlama yazısı yazmayı sevdiğimi biliyorsunuzdur.Yorumladığım ürünlerin hepsi tarafım tarafından satın alınmıştır.Sponsor,hediye durumu yoktur yani yorumlarım tarafsızdır.
Zaten benim gibi küçük blogger/youtuberlara sponsorlar hediye vb göndermezler.Yorumlarımız o nedenle daha gerçekçidir.(en azından ben öyle düşünüyorum)

Sohbette ettikten sonra gelelim ürünümüze;
DİADERMİNE HİGH TOLERANS TEMİZLEME JELİ+ARINDIRICI TONİK
Ürünü bir süredir kullanıyorum.Ben ikili kofre olarak almıştım ancak ayrı ayrı da satılıyorlarmış. İkili kofreler daha uyun oluyor haliyle.Daha önce de almıştım ama onun toniği farklıydı.Bu defa dikkat etmeden 2 set aldım ve birini de size hediye etmiştim.(bayram çekilişi)



Ürünleri ayrı ayrı incelersek;

DİADERMİNE HİGH TOLERANS TEMİZLEME JELİ

DİADERMİNE HİGH TOLERANS TEMİZLEME JELİ
Jel;şeffaf yapıda bence hoş kokusu olan köpürmeyen bir jel.Ben temizleme jelin de köpürmesini tercih edenlerdenim.Köpürmezse iyi çıkarmaz diye düşünürüm.Zaten bu ürünü tek başına makyaj çıkarmasa kullanmadım çıkarmaz da bence.
Kokusu bitki bitki.Geçekten de gribal dönemlerde cildim aşırı hassas oluyor o zaman cildim de tahrişe falan yol açmadı. Herhangi bir sivilce-siyah nokta önleme özelliği olmasa da hassas ciltliler sevebilir.
İçinde alkol,paraben,silikon vb de yokmuş.Gayet güzel içerikli yani.(ben pek içerikten anlamasam da )
DİADERMİNE HİGH TOLERANS TEMİZLEME JELİ
Ürünün başı bu şekilde bana çok ilğinç gelmişti.Ürünle ilgili olumsuz özelliklere devam edecek olursak;hızlı biten bir ürün.Başından kaynaklı sanırım daha fazla ürün eliyor elinize.Yani 200 ML olan bu ürün daha kısa süre de bitebilir.


DİADERMİNE HİGH TOLERANS ARINDIRICI TONİK


DİADERMİNE HİGH TOLERANS ARINDIRICI TONİK
Geldik ürünün toniğine.Hiç sevmedim.Daha önce kullandıklarım rahatlatıcı tonikti.Bu arındırıcı tonik.
Yüksek toleranslı ciltlere önerilse de ben önermem.Benim hassas olmayan cildim de bile iritasyona ve kaşıntıya yol açıyor.Hafif bir yanma ve sonrasında kuruyup kaşınma hissi.Memnun kalmadığım ürünler videom da bu üründen bahsetmiştim.

DİADERMİNE HİGH TOLERANS ARINDIRICI TONİK
Tonğin kocaman bir agzı var bolca ürün ziyan oluyor bu nedenle bu özelliğini de sevmedim.
Tonik "yüz,öz ve dudaklar " için kullanılabilir diyor ya tıp ki misal su gibi sakın böyle bir hataya düşmeyin.İnanılmaz yakar.Ben dudakta deneme gafletine düştüm bir kere.Ürünün için de alkol,paraben,slikon yokmuş ama bu kadar yanmaya neden olan ne bilmiyorum.Arada kullanarak bitirmeye çalışıyorum ama kesinlikle bu toniği tekrar almam.

Genel olarak benim için DİADERMİNE HİGH TOLERANS TEMİZLEME JELİ+ARINDIRICI TONİK seti bu şekildeydi.Jelinin temizlemesini sevmedim ama hassas dönemler de tercih edilebilirken toniği aşırı temizler ama tahriş eder bir durum da olduğu için bir daha almayacağım bir ürün oldu.
Bu ikili set benden 5 üzerinden 2 aldı.Siz bu ürünleri kullandınız mı?Kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum.Bir sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın:):):):):):)

Hiç yorum yok: