13 Aralık 2014 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 53:LİNGAEN EYELİNER

Herkese merhaba
Bu gün sizlere yurtdışında arkadaşım tarafından sipariş edilen ve şahsıma hediye gelen bir eyeliner tanıtacağım.(ne tuhaf cümle oldu be)
Ben eyeiner söz konusu olunca tam bir beceriksizim.Tamam yeni yeni makyaj ,nail art vb yapıyorum ama çalışınca hepsi 1-2 deneme sonrası kullanılabilecek bir hal alırken eyeliner da bu iş böyle olmuyor.
Kalem şeklinde olanlarla yapamıyorum.Keçe uçlarla kalın çekiyorum ve aşırı gotik oluyor.Fırçayla beceremiyorum.Denemediğim taktik ,yöntem kalmadı.Arkadaşım bunu sırf şekli için aldığını ve en azından eyeliner çalışmalarımda  ğüzel eyelinerlarımı kurtarmamı sağlamak için aldı.(kaç tane eyeliner kullanamadan çöpe gitti yada arkadaşlarıma dağıttım.Tüm paramı bir ara eyelinera gömmüştüm)

Gelelim bu eyelinerin özelliklerine bu arada ben dipliner ve eyeliner arasında ki farkı da bilmiyorum :)







Ürün ne kadar tatlı öyle değil mi?Şekline bayılıyorum.Zaten bir taylan malı.Çok kaliteli bir ürün değil tabi ama kabı çok güzel.



Fırçası-sapı bu şekilde uzun bu sayede rahat bir şekilde tutulabiliyor.Bu mantık da bulunan bir ürün bulursam alıcağım.Ürün siyah olsa da kuruyunca gri-siyah oluyor.Çok kısa sürede kurumuyor.Kuruyunca da hemen çıkıyor.Yani benim gibi ögrenme amaçlı elim alışsın derseniz tamam ama onun dışında pek bir işe yaramaz.

Arkadaşım nereden aldı bilmiyorum ama 1 Dolar tarzı bir fiyata almıştı.Şekli için ve sapı için tamam ama başka bir şeyi yok.İçinde çok az kalsa da hala güzel bir eyeliner  çekemiyorum.Şimdi ki avuntum siyah rengin bana yakışmaması kahve rengi bir eyeliner edineceğim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

not: çekilişime katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz.Şansınızı deneyin derim.

Hiç yorum yok: