17 Aralık 2014 Çarşamba

İPUCU KÖŞESİ 1: KAŞ ŞEKİLLENDİRME

Selam  herkese
Buğün sizlere ilk defa yazacağım bir yazıyla karşınızdayım.Sizlere dönem dönem bu tarz küçük ama faydalı ipucları vererek hayatınızı daha kolay hale getirmeye çalışacağım.
Ben tembel ama bir o kadar da kokoş bir insanım.İçimde nasıl bir kokoşun yaşadığını tahmin bile edemezsiniz.Tembel biriyseniz bazı küçük ipucları hayatınızı kurtarabilir.
Buğün de size küçük ama faydalı bir ipucundan bahsedeceğim.

Bu ipucum kaşlar hakkında olacak. Onları nasıl şekillendirmemiz gerektiğini moda ve yüz hatlarımız belirlerken şekillendirirken kullanılacakları bütçemiz belirliyor.(kabul edelim makyaj malzemesi çeşitli ama bütçe de sınırlı)
Buğün size az bir bütçe ile kaş nasıl şekillendirilir onu anlatacağım.




Malzemeler


  1. Kaşı doldurmak için malzeme(kaş kalemi ,kaş farı ,kaş rengine uydun kalem yada far)
  2. Vazelin
  3. Kaş tarağı(eski bir maskara fırçası da  olur)
Eğer her zaman kaşlarınızı doldurmuyorsanız   yada bütçe ayıramıyorsanız bu tarifi deneyin derim.
Kaşlarımızı dolduruyoruz.Benim kaş kalemim var ama kaş renginize uyan bir öz kalemi yada farla da doldurabilirsiniz.
Daha sonra çok az bir vazelini alıp elimizle yumuşatıyoruz sonrada kaşımıza sürüyoruz.
Daha sonrada kaş taragıyla tarıyoruz.Ben eski bir maskara fırçasıyla yapıyordum ama onu bulamadıgım için bunu koydum.Siz kaş fırçası da alabilirsiniz tabi
Gördüğünüz gibi kaşlarımızı kısa süre de ekonomik bir biçim de şekillendirdik.Umarım memnun kalmışsınızdır.Denemenizi tavsiye ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: