15 Aralık 2014 Pazartesi

MAKYAJ KOLEKSİYONUM PART 1:RUJLARIM

Herkese merhaba
Yeniden sizlerleyim. Buğün sizlere  okumayı ve  izlemeyi çok sevdiğim bir konu hakkında yazı yazacağım.Evet makyaj koleksiyonum;
Ben bu tarz makyaj koleksiyonum da ne var?-makyaj masamı nasıl düzenliyorum tarzı kişinin dolaplarını kurcaladığımız şeylere bayılıyorum.O nedenle kendi kendime dedim ki ben nenen yapmayayım.
Genel de makyaj koleksiyonu bir seferde gösterilir ve biter , ben bunu pek sevmediğim için 4 bölüme ayırdım. Rujlarım,kalemlerim,farlarım ve cilt ürünlerim .Her birinin videosunu çekip ayrı ayrı swatch yapıcağım.
Çok fazla ürünüm yok ama konuşmayı çok sevdiğin için her biri hakkında konuşmak istiyorum.Tek seferde çekersem çok uzun bir video olur.(aşırı uzun).Yüklenmesi de izlenmesi de sıkıntı anlayacagınız.
O nedenle part part bu işi halledeceğim.

Gelelim ilk parta yani rujlarıma;
make up collection:lipstick
MAKYAJ KOLEKSİYONUM PART 1:RUJLARIM
  1. RİVAL DE LOOP BERLİN 100 :Kahve rengi  gibi dursa da çok hoş bir nude severek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı gelecek yakında.
  2. WET N WİLD COPPER DUST: Favorilerimden biri keşke kabı da sağlam olsa.Ayrıntılı yazısı gelecek yakında.
  3. WET N WİLD SUNSET BEACH:Günlük kullanım içim harika bir şeftali.Ayrıntılı yazısı gelecek yakında.
  4. AVON COLOR TREND AMETHYST : Yazısını da yazmıştım.Güzel bir ruj.
  5. AVON LUXE PİNK RUFFLES:Hoş bir mercan rengi.Ayrıntılı yazısı gelecek yakında.
  6. GOLDEN ROSE 13:Çok eski bir ruj atmaya kıyamıyorum kullanmıyorum da
  7. FLORMAR 103:Golden rose gibi buda
  8. FLORMAR 114:Aynısı yukaridakinin rengi bile güzel değil.
  9. FLORMAR TRUE COLOR 07:Kavun koyuyor.Yazısını yeni yazmıştım.
  10. ESSENCE 14 ADORABLE MATT:Parlak bit kırmızı tonlu mercan :) (tarifte sınır tanımam).Ayrıntılı yazısı gelecek yakında.
  11. ESSENCE 04 ON THE CATWALK:Güzel bir ürün .Ayrıntılı yazısı gelecek yakında.
Swatclarını merak edenler için videosunu da koyacagım.Umarım seversiniz.Sizin en sevdiginiz ruj hangisi? benimkisi copper dust 


Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok: