5 Aralık 2014 Cuma

KASIM 2014 BİTEN ÜRÜNLERİM (NOVEMBER EMPTİES)

Herkese merhaba
Project panın ilk bitenleriyle sizlerleyim. Project pan çalışmama yaklaşık 2 ay önce başlamıştım. Yılbaşı indirimi için yapılan proje de çogu ürünüm bitti ,Bitmeyenler de bu ay bitecekler.
Yılbaşı için yapılan proje olsa da ben çogu ürünü öncesinden aldım.(indirimler sag olsun).Yine de özellikle Rossmann indirimini bekleyenlerdenim.

Lafı yine çok uzattım.Gelelim bitenlerime;
KASIM 2014 BİTEN ÜRÜNLERİM (NOVEMBER EMPTİES)
Ürünlerimin toplu hali bu şekilde.Gelelim ayrıntılı açıklamalarına;



  1. FA SPORT DEODORANT :Ayrıntılı yazısı yazıldı.İndirim de stokladım zaten.Elimde 2 tane kaldı.Diğerlerini bitirdim.24 saat korumasa da koruması güzel.Ama hafif pudralı.
  2. PERFECT PURİTY AGIZ ÇALKALAMA SUYU:Bir tane daha yarım ve bir tane de yedek var.Seviyorum.
  3. ARKO NEM SPH 15 İÇEREN GÜNEŞ SÜTÜ:Geçen yazdan kalmıştı.Zamanı doldu sayılır atıyorum.Koruması da  yetersiz zaten.
  4. LOREAL ELSEVE ARĞİNE DİRENÇ ŞAMPUAN:Yazısını da yazmıştım.Loreal şampuanları seviyorum.Ama indirimsiz alınmaz.
  5. GLİSS SIVILAŞTIRILMIŞ KREATİN İÇEREN ŞAMPUAN:Yazısını yazmıştım.Kokusu hariç diğer özelliklerini sevdim.Alınabilir ama kışın yazın kokusu ağır gelir.
  6. GLİSS İPEKSİ GÖRÜNÜM VEREN SIVI SAÇ KREMİ:Güzeldi.Başka çeşidini yada Isana markasınınkini alabilirim.Kuru saç taramak zarar verdiği için bunu kullanıyorum tararken.
  7. ARKO KLASİK KREM:Yazısı da yazacagım.Tekrar da aldım.Kışın alıp kullanıyorum.
  8. AVON SOLUTİONS NEMLENDİRİCİ JEL:Yazısı da yazdım.Bir daha almam.
  9. JAPON PAZARI ASETON:Kokusu agır ama inanılmaz güzel çıkarıyor.Elimde bitmek üzere  tane daha var.Almam ama kullanımı çok kolaydı.
  10. ORİFLAME ENDLESS MASKARA:Yazısını yeni yazdım.Günlük kullanım için çok güzel bir maskaraydı.



  1. TOTES MEER ANTİ STRESS MASKE:Yazısını yazmıştım.Benim cildim de sorun oluşturmadı.
  2. TOTES MEER DERİN TEMİZLİK MASKESİ:Markanın en sevdiğim ürünü.Çok güzel bir maske.Elimde stoklarım var.
  3. TOTES MEER NEMLENDİRME MASKESİ:Kış için çok güzel bir maske.Ben bir ürünü  2-3 seferde kullanıyorum.Çok güzel bir nem saglıyor.
  4. TOTES MEER CANLANDIRICI MASKE:Daha önce yazısını da yazmıştım.Olsa da olur olmasa da olur.Zaten tekti.
  5. GRATİS OKSİJEN MASKESİ (YABAN MERSİNLİ):Çok severek kullanıyorum.Yazısını da yazmıştım zaten.Şimdi watsons markalı olanları kullanıyorum.Onların da yazısı gelecek.



  1. DURU LAVANTALI SABUN:Kasım favorilerim de görmüştünüz.Hoş bir lavanta kokusu vardı.Sevdim ve ailece kullandık.
  2. PURE FLOWERS:Daha önce de bitmişti.Bu numunelik.Biten bir kaç tane daha var.4 tanesi 1 tl .Fiyata göre kalitesi çok güzel.
  3. ASPHPSİA ISLAK MENDİL:Kokusu çok güzeldi.Keşke kapaklı olsaydı.
  4. ASLANLI PAMUK:Elimdeki yedeği kullanıyorum ama sevmedim.Memnun kalmadıklarım da göstermiştim zaten.Elimdeki de bitsin başka bir hidrofil pamuk alıcam.
Benim bitenlerim şimdilik bu kadar umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 49:ORİFLAME WİLD ROSE & COTTON  ÖZLÜ SAÇ KREMİ "olacak.

BİTENLER VİDEOM:


Hiç yorum yok: