3 Aralık 2014 Çarşamba

KARIŞIK ALIŞVERİŞ YAPTIM(WATSONS,BİM,BİJUTERİ)

Herkese merhaba;
Son zamanlarda çok fazla alışveriş yaptım.Bunların bir kısmını sizlerle paylaşmıştım.Ondan sonra da kısa bir alışveriş yaptım ve videosunu çektim.Bu alışverişimi 24 Kasım da yaptım (yanlış hatırlamıyorsam).Tabi bu videoyu çektikten sonra da kısa bir kozmetik alışverişi yaptım.Onun videosunu da kısa süre sonra yükleyeceğim.Ondan önce gelelim bu alışverişim de aldıklarıma;


  • WATSONS PED: İçinde 8 tane ayrı ayrı paketlenmiş halde ped var.Maviler yen ambalajlı hali.Ben pembeden ve maviden ikişer tane aldım.Eğer seversem  sizlerle paylaşacağım.TANESİ:1 TL idi.(Katalog fiyatı)
  • TEA TREE TEMİZLEME JELİ:Ben aslında peeling siye almıştım.İçinde çok küçük parçacıklar var.Çay agacı ve nane yağı içeriyor.Güzel olmalı diye düşünüyorum.FİYATI:3 TL
  • SALOİT MARKA 30 KORUMA FAKTÖRLÜ GÜNEŞ KREMİ:Güneş kremi için biraz geç ama olsun .Kullanma tarihine hala var.Taşıması da kolay,miktarı da uygun.İndirim sepetindeydi.1 TL
  • DİADERMİNE DENGELEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ: Bim'den aldım.Haftalar önce insert ürünü olarak gelmişti.Ellerinde kalanları bitirmek için yarı fiyata satıyorlardı.Kalan 1 tanesini de ben aldım.(bu arada buğün başka bir bim'den arkadaşıma aynısından aldırdım.Onu diğer video da göstereceğim.)
  • OKSİJEN MASKESİ:Bu maskeleri ne kadar sevdiğimi zaten biliyorsunuzdur.Kaç defadır GRATİS'de bulamıyordum.İndirim sepetinde bulunda 2 tane çikolatalı,1 tane çilekli,1 tane yaban mersinli olanından aldım.TANESİ:1 TL 
  • DOĞUŞ FORM+EKİNEZYA ÇAY: 20'li paketler halinde satılıyordu.Tek tek ambalajlı olması çok hoşuma gitti.Form olanı alma nedenimi kısa süre sonra ayrıntılı biçimde anlatacağım.
  • ŞEKER: Bim yada A101 marketlerden alınmış olmalı.Pastil kullanmayı sevmiyorum.Bunlar;limon+bal+propolis olanlı  ile zencefilli olacak şekilde.Ğüzeldi sevdim.TANESİ:0,5 TL 
  • SANDVİÇ  KABI: Sandviç çekinde olunca dayanamadım aldım.FİYATI:1,5 TL idi.
Benim bu alışverişim de aldıklarım bu kadardı.Umarım sevmişsinizdir.Sizi alışveriş videosuyla baş başa bırakıyorum.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM  48: FLORMAR TRUE COLOR LİPSTİCK "olacak.

VİDEOM ;

Hiç yorum yok: