29 Ağustos 2014 Cuma

AĞUSTOS 2014 SIK KULLANILANLAR

AĞUSTOS  2014 SIK KULLANILANLAR

Bu ay genelde bakıma agırlık verdim. Saç ve yüz bakımıyla geçen bir ay oldu. Evde oturmaya alışkın biri olmayınca kendime sardım diyebilirim.
Sık kullanılanlar yazımda ay boyunca sık kullandığım ve bitirmek için kendimi zorladığım ürünler yer alacak ve ayın favorileri de daha sonraki favoriler yazımda yer alacak.Uzun bir yazı olacağı için hadi başlayalım.
agust favorite
ağustos sık kullanılanlar
Ayrıntılı olarak  resimledim ve kategorilere ayırdım.Görüldüğü üzere bu ay makyaj yapmadığım için ne sık kullanılanlar da ne de favorilerim de makyaj malzemesi yok.Gelecek aylar da onlarda umarım yer alır.


CİLT BAKIMI

skin care
cilt bakımı

  1. LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ:Bu ürün hem ağustos hem de temmuz ayında favorimdi.Ayrıntılı yazısı için buraya ;
  2. NEUTROGENA OİL FREE NEMLENDİRİCİ:Bitirmeye çalıştığım bir ürün;yazısıburaya
  3. BEE BEAUTY LİP BALM:Bayıldım ayrıntılı yazısı buraya
  4. HAMETAN KREM:Yazısı yakında
  5. ŞELALE GÜL SUYU:Tonik ve maske yaparken kullanılıyor.Ayrıntılı yazısı yakında.
  6. GARNİER SAF VE  TEMİZ 3'1 ARADA:Bittikçe alınanlardan  ne kadar az kaldığı görülüyor zaten.Ayrıntılı yazısı yakında
  7. TOTES MEER TEMİZLİK MASKESİ:Her pazar bir tane yapılıyor.Ayrıntılı yazısı burada
  8. TOTES MEER NEMLENDİRİCİ MASKE:Ayrıntılı yazısı yakında 

SAÇ BAKIMI

HAİR CARE
SAÇ BAKIMI


  1. GLİSS SAÇ AÇICI SPREY :Vazgeçilmezlerimden.Yazısı yakında
  2. HOBBY SAÇ KREMİ:Saç kremi saçı kolay açmalı ve yumuşatmalı bu krem bunları yerine getiriyor benim için başarılı bir ürün olduğu için yazısı yakında yazılacak.
  3. LOREAL ELSEVE SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN:Mevsimsel ve bazı duygusal sebeplerden ötürü saçım dökülüyordu azalttı ancak bitmedi tabi ki dökülme.Bunun da yazısı yakında
  4. LA LİGNE MİSKET VE ALEO VERALI DUŞ JELİ : Söze gerek yok yazısı burada
  5. YAG KARIŞIMI:Şişe AVON'a ait ama içinde badem ve zeytinyagı var.Saç bakımında yagların etkisi ile ilğili bir yazı yakında blog da yer alacak .
  6. JOHNSON BABY ŞAMPUAN+ÇAM TEREBENTİN ESANSI:Saç dökülmesi için kullanıyorum.
  7. ISANA ARGAN YAGLI SAÇ BAKIM YAGI:Yazısı burada

VÜCUT BAKIMI

BODY CARE
VÜCUT BAKIMI

  1. BENRİ ALEO VERALI VÜCUT LOSYONU:Yazısı burada fazla konuşmaya gerek yok
  2. CAPİTOL DEODORANT.Yazısı yakında gelecek.
  3. DALAN DOLİVE :El kremlerinin şahı.Ayrıntılı yazısı yakında gelecek.
  4. ISANA ROLL ON:Yazısı yakında gelecek.
  5. AVON CARE EL KREMİ.Yakında yazısı gelecek .
  6. FRETERNİKUS AYAK JELİ:Bayılıyorum yazısı burada
  7. ARKO NEM İNCİ DOKUNUŞU KREM:Ayrıntılı yazısı yakında gelecek.

GENEL BAKIM

CARE
GENEL BAKIM
  1. BABY MATE ISLAK  MENDİL.A101'e gelmişti zamanında denemek için almıştım.Güzel mendildi,ıslaktı,kalitesi fena değildi ve en önemlisi kapaklıydı.Farı elle sürdüğüm için ellerimi temizlerken,toz alırken falan kullandım.Keşke diğerlerinden de alsaydım.
  2. YARA BANDI:Bu ay aşırı sakardım bir de babetler ayaga sık  vurduğu için ayaklarımın arkasına kullandım.
  3. FLOWERS ISLAK MENDİL:Şok marketten almıştım.Her çanta da bir tane favorimdir.4 tanesi 1TL olunca alınmıştı.
  4. FA KOLONYA:Şuradaki alışverişimde bahsetmiştim.Deodorantın yanında hediyeydi.Çantaya attım ve sıklıkla kullandım bu ay.
  5. KİPA MENTOLLÜ MENDİL:Yaz gribi oldum sanırım sürekli burnum akmakta.Diğer mentöllü mendiller mide bulandırırken bunun ki gayet güzel.
  6. MİSTRAL MENDİL:Normal kalınlıkta bir mendildi.
  7. HELEN HARPER GÜNLÜK PED: Bu ay bitti ve yerine yenisi alındı bile. Kipa 1 TL günlerinde alınan ürünlerden kendisi.Kalınlığı ve yumuşaklığı yeterli .Tek tek paketli olması da bir diğer olumlu özelliği zaten.
Benim ağustos ayında sık kullandıklarım bu kadardı.Umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"AĞUSTOS  2014 FAVORİLER" olacak.

Hiç yorum yok: