6 Ağustos 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 1: BENRİ ALOE AROMALI VÜCUT LOSYONU

BENRİ ALOE AROMALI VÜCUT LOSYONU

(BU ÜRÜN SEVGİLİ BLOG YAZARINIZ TARAFINDAN ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİYOR)


Bildiğiniz üzere Benri markası GRATİS'e özel bir marka.Zaten uydun fiyata sayip olan ürünleri  indirim zamanı diğer Gratis'e özel markalar gibi %40-50 indirime uğrayınca tadından yenmiyor.Bende bu ürünü bayram indirimi sırasında 4.5 tl gibi bir fiyata aldım.
Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma ;

Ürün şeffaf şişedeki bence bu harika ; böylece ne kadar ürün kaldı görebiliyoruz.
Pompalı bir şişede kullanımı kolay,1000 ml ki devasa bir ürün.
Üç çeşiti var,aloe aromalı,çiçekli,hindistan cevizli .




AVANTAJLARI

Şeffaf ve hafif şişede olması  taşıması açısından  kolalık.( tabii evde) .Pompalı şişede kullanımı kolay.
Bende ki yeşil aloe veralı olanı var ; kokusu hafif  ve ğüzel ,çiçekli de hafif kokuyordu ,diğerini bilmiyorum.
Benim cildimde kolay emiliyor,yaglı his bırakmıyor ve yeterli bir nem sağlıyor ki benim bacaklarım aşırı kurudur pul pul dökülür.
Normal fiyatı 8 -10 tl arası çok uygun bir fiyat miktarına göre.
Gratise özel bir marka olduğu için sık sık indirime giriyor.
1000 ml miktarıyla resmen ömürlük bir ürün.

DEZAVANTAJLARI

Ürün 1000 ml ve kullanım ömrü 12 ay daha uzun olmalıydı bence,çok vücut losyonu kullanmayanlar ve aynı ürünü kullanmaktan çabuk sıkılanlar için sorun olur ürünü bitirmek.Onlara Gratis'in diğer vücut losyonlarını öneririm.

Bunlar benim için dezavantaj değil çünkü yaz kış vücut losyonu kullanırım ve üründen kolay kolay sıkılmam yani bir sonraki ramazan bayramına kadar vücut losyonum var :)


ŞİMDİLİK BU KADAR BİR SONRAKİ YAZIMA KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN VE TAKİPTE KALIN :)

Sonraki yazı:"GÜZELLİĞİMİ NASIL KORUYORUM ?" yazı dizisine genel bakış olacak.





Hiç yorum yok: