13 Ağustos 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 4 : LOREAL PURE ZONE YÜZ TEMİZLEME JELİ

LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ


(Bu ürün blog yazarınız tarafından beğenildi.)

Bu seriyi çıktığından beri çok merak ediyordum.Hem şekli hoşuma gitti hem içinden çıkan pedi çok merak ediyordum.Güzel bir temizleme jeli öncelikle;

30 saniyede temizlik
ürünün görünümü 

Ürün görüldüğü gibi içinde temizleme pedi ile birlikte geliyor bu pedin hem temizlemesi kolay hemde kullanımı keşke daha önce alsaydım dedim.Gelelim ürünün avantajları ve dezavantajları;

Avantajları

  1. İçinden çıkan pedin kullanımı kolay ve ürünün etkisini daha da arttırıyor.
  2. Ürünün fiyatı çok uygun:8-15 TL arası fiyatlarla satılıyor.
  3. Ürün cildi tahriş etmiyor ve ğüzel temizliyor,kokusu temiz bir koku.
  4. Siyah noktaları ve sivilceleri ortadan kaldırmasa da içindeki salisilik asit sayesinde azalttı .
  5. Sabah-akşam kullanmaya uyğun yıkadıktan sonra cildimin temizlendiğini beyazlayıp parladığını hissediyorum.(yağlanmış ğibi bir parlaklık değil)
  6. Nohut büyüklüğü kadar ürün yeterli oluyor temizlik için,köpürüyor ama bu yumuşak bir köpük temizlemesi kolay.
  7. Jel renksiz ,şeffaf renkte.Temizledikten sonra cildim (özellikle T bölğem ) öğleden sonraya kadar mat oluyor yağlanmayı azaltıyor benim cildim de.

 Dezavantajları

30 s. chrone-clear
ürünün görünümü
  1. Ürünün miktarı 150 ML normal temizleme jelleri 150 -200 ML olsa da bu ürünün miktarı 200 ML olmalıydı ,eski seri  de 200 ML imiş.
  2. Resimde görüldüğü ğibi kapagı 2-3 kullanım sonra kırıldı nedeni çok az bir  yerle bağlantılı ürüne buda kolay kopmasına neden oluyor bu kapak aynı zamanda ürünün de tabanı olduğu için biraz sıkıntı yaratıyor açıkçası.
Ürünü kabı haricinde sevdiğim için 5 üzerinden 4 alıyor benden.Serinin diğer ürünlerini de denemek istiyorum .
Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM: COLUR CİTY FARLARI"olacak.

Hiç yorum yok: