27 Ağustos 2014 Çarşamba

DIY 1 :YAĞ EMİCİ MASKE NASIL YAPILIR?

Bildiğiniz gibi benim karma bir cildim var özellikle T bölgem yağlı.Ne kadar düzenli cilt bakımı ,maske yapsam da bu değişmiyor.Fazla cilt makyajı da yapmadığım için,bu yağlı  görüntüden kurtulmanın yollarını aradığım sıra da  bu maskeyi buldum ve özellikle dışarı çıkacağım zaman yaptığım pratik ve bir o kadar da işe yarar bir maske olarak hayatımın kurtarıcılarından biri oldu.



Benim cilt yapım için kil maskeleri ne kadar güzel olsa da her ğün yapmak cildi hassaslaştırıyor.Bu maskenin içindeki malzemeler  ise  bebeklerde bile kullanılıyor.
Anlaşılmıştır  sanırım ; bebek pudrası ana malzememiz.

Maskeyi anlatmadan önce bebek pudrası nerelerde kullanılır bir ona bakalım;


  1. KURU ŞAMPUAN :Bu amaçla eskiden beri kullanılsa da ben bek beceremiyorum bu amaçla piyasa da olan pudraları da beceremiyorum pratik ve çok ekonomik bir kuru şampuandır.Saç renginin açıksa harika sonuçlar veriyor .
  2. TRANSPARAN PUDRA :Dediğim gibi çok sık cilt makyajı yapmıyorum genelde bb krem sür çık yapıyorum ancak fondöten vb kapatıcı kullandığım zaman onu sabitlemek için pudra niyetine kullanıyorum. FLORMAR'ın ve ESSENCE'nin bu tarz toz pudraları var  burada önemli olan az ve öz kullanmak.STAY MATE alınana kadar bunu kullanmaya devam edeceğim ve çok memnunum.
  3. KİRPİKLERİ DOLGUNLAŞTIRMAK:Bu amaçla rimelden önce kullanılabilir  iki kat rimel sürmüş gibi tek katta aynı etkiyi almayı sağlıyor.
  4. MASKE :Birazdan yazısı gelecek.
  5. AĞDA ÖNCESİ:En çok da maske ve bu amaçla kullanıyorum pudrayı .Ağdanın deriye değilde tüylere yapışmasını sağlıyor ve daha az can yanıyor böylece ve teri de emiyor .
  6. SANDALET VE BABETLERDEN ÖNCE:Ayakların terleyip tahriş olmasını önlüyor yazın mutlaka deneyin derim.
Görüldüğü gibi bir  çok işe yarayan bebek pudrası maske olarak nasıl uygulanıyormuş görelim:

MALZEMELER:
DIY MASKE
MALZEMELER
  1. Gül suyu
  2. Bebek pudrası
  3. kap
  4. karıştırıcı
YAPILIŞI:
İstenilen miktar pudra kaba alınıyor ve üzerine azar azar gül suyu katılıyor .

malzemeleri karıştırıyoruz

macun kıvamı


Malzemeler karışınca macun kıvamında olmalı.yüzümüzde 10-15 dakika bekletiyoruz ve gül  suyuyla çıkarıyoruz .Kolay temizlenen bir maske ,suyla da temizlenebilir tabi ki.

Umarım beğenmişsinizdir ,şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı:"AĞUSTOS AYI FAVORİ:FİLM KİTAP VE DİZİ" olacak


Hiç yorum yok: