8 Ağustos 2014 Cuma

BLOG YAZI DİZİSİ 1:GÜZELLİĞİMİ NASIL KORUYORUM ?

Zaman zaman blog da böyle yazı dizileri yazacağım bunların ilki  "GÜZELLİĞİMİ NASIL KORUYORUM " ile karşınızdayım .
Hadi başlayalım:

GÜZELLİĞİMİ NASIL KORUYORUM ?

Önce şuna açıklık getirelim her kadın güzeldir.Çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır.Makyaj insanın var olan güzelliğini öne çıkarır yani makyajsız kadın çirkin olmaz.
Ben ortalama bir insanım,saçım,boyum, kilom ,güzelliğim kısacası her şeyimle .Ancak ortama duruma göre davranarak görünerek fark yaratıyorum yada yaratmaya çalışıyorum.Bu nedenle kimseye nasıl ğüzel olunur ? ,bu sizi ğüzel yapar tarzı kesin şeyler söyleyemem .Yazdıklarım ve yazacaklarım sadece benim kullandığım,yaptığım yada bildiğim şeylerdir, şimdiden buna açıklık getirelim.Ben kendi güzelliğimi nasıl koruduğu mu ,nasıl bakım yaptığımı ,nasıl makyaj yaptığımı yazmak için bu blogu açtım başkaları okursa :) sevinirim okumazsa da kimse okumuyor diye üzülmem zaten amacım kendi sesimi kendime duyurmaktı.

Gelelim bakım kavramına;herkes zaten az çok biliyordur .TEMİZLİYORUZ,TONİKLİYORUZ VE NEMLENDİRİZYORUZ.
Bunları yaparken kullanılan ürünler cilt tipimize ve ne yazık ki bütçemize göre değişiyor.Ama çok param yok zaten güzelim diyip de bakımı ihmal etmiyoruz.İlk olarak güzellik görecelidir, ikincisi bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler; yaptığımız bakımlar , maskeler hepsi kendimize gelecek için yatırım zaten.ve son olarak bütçe;çok para harcamaya gerek yok zaten : bir dove sabunla sabah akşam yüzünü yıka ,temiz tut tonik diye gülsuyu maden suyu ,soguk su vb kullan .Maske  olarak yüzlerce evde yapılan maske var en basiti yumurta sür beyazı sonra sarıyı hem temizledi hem besledi.Peeling olarak yogurt+tuz+şeker karıştır sür mis gibi maliyet sabun parası.Nemlendirici olarak garnier kullan kendineuygun olanı kolay kolay bitmiyor zaten hem de ucuz ..(yazısı burada: http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/2014/05/marketten-nemlendirici.html )

Bunlarla da kendine bakarsın yada bütçene uygun ürünlerle de amaç kendine bakmaktır. Her kadın kendine zaman ayırmalıdır bu hem bedeni için hem de ruhu için  gerekli .Bu nedenle bu yazı dizisini yazıyorum.

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın :)

Sonraki yazı : "DENEDİM YORUMLUYORUM" olacak .

Hiç yorum yok: