17 Ağustos 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 7: ISANA ARGAN VE AY ÇEKİRDEĞİ İÇEREN SAÇ BAKIM YAĞI

ISANA OIL CARE HAARÖL
SAÇ BAKIM YAĞI

ISANA ARGAN VE AY ÇEKİRDEĞİ İÇEREN SAÇ BAKIM YAĞI

(BU ÜRÜN BLOG YAZARINIZ TARAFINDAN ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİYOR)

Bu ürünü anneler günü indiriminden LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ kalmadığı için almıştım.İlk defa Isana markasının saç bakım ürünün denedim ve çok memnun kaldım.(Anneler günü alışveriş yazım burada)Isana markasının diğer saç bakım  ürünlerini de denemek istiyorum.Ürünün avantaj ve dezavantajları:

AVANTAJLARI:




  1. Ürün pompalı bir plastik şişe içinde.Kap plastik olduğu için taşıması kolay ve pompalı şişe de kolay uygulama saglıyor.
  2. Ürün diğer yaglar ğibi çok akışkan değil.Koyu kıvamlı ve bu nedenle daha geç bitiyor.
  3. Ürünün içinde argan ve ayçekirdeği yağı var.
  4. Ürünü hem banyodan önce hem banyodan sonra hem de normal zamanlar da kullanabiliyorsun.
  5. Ürünün çok ğüzel bir kokusu var .
  6. Ben daha çok banyodan sonra serum gibi kullandım saç uçlarımı inanılmaz yumuşak yapıyordu.maske gibi banyodan önce de denedim saçı yumuşak yapıyor ve kolay açılmasını sağlıyor en azından benim saçımda.
  7. Aldığımdan beri sürekli kullanıyorum daha 2/3'ü anca bitti ki uzun saçım var maske niyetine kullandığım zaman diğer ürünlerin yarısı anca yetiyordu.
DEZAVANTAJLARI

ISANA OIL HAİR HAARÖL
ISANA SAÇ YAGININ KIVAMI
  1. Ürün resimde görüldüğü gibi çok koyu kıvamlı alımında veya kullanımında sıkıntı yok yalnız fazla  ürün kullanımında saçta ağırlık yapıyor ben serum niyetine kullandığımda 5 pompa yetiyordu koyu  kıvamlı olduğu için az ürün ğibi görünse de  tüm saçıma yetiyor.
  2. Ürün azaldıkça alımı zorlaşıyor.Pompalı kısım açılabiliyor biraz daha azalınca orayı açarak kullanacağım.
Bunlardan başka olumsuz özelliği yok.Ben ürünü çok sevdim.Elimde ki ancak 1 ay yetecek kadar ürün kaldı bayram indirimde almayı planlıyorum.Uzun saçım olduğu için uçları kolay karışıyor ve kuruyor ,bu ürün benim için yeterli ve çok sevdim.

Şimdilik bukadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonra ki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM:PERLODENT MED DİŞ FIRÇASI VE DİŞ MACUNU" olacak.

Hiç yorum yok: