14 Ağustos 2014 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 5 : CİTY COLOR FAR PALETİ

CİTY COLOR FAR PALETİ

FAR PALETI
CİTY COLORFAR PALETİ 
Gratis de  bir indirim dönemi 2 TL gibi bir fiyatı varken almıştım. Sahip olduğum farların hepsi  doğal tonlarda olunca bahar geliyor renkli bir farım olsun diye almıştım.1-2 defa da kullandım.

gratis

gratıs far paletı



4 renkten oluşuyor .Beyaza yakın bir pembe,ondan biraz koyu bir pembe(lila),mor ve koyu mor.
Açık renkler daha krem yapıda ve renk alabiliyorken koyu renklerden renk alamıyorsun kolay kolay.
Ürünlerin biraz tozutma ve dağılma problemi var .

ürünün elde duruşu



Ürünü sadece açık renkler için aldım iyi ki almışım ama bir daha alacağım bir far paleti değil 2 tl ye günlük kullanım için alınabilir ama  zor renk  veriyor en azından benim ki.

(resimler biraz parlak çıktı kusura bakmayın ğüneş her yerdeydi buğün.)

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM: Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici"olacak

Hiç yorum yok: