15 Ağustos 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 6:NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR YAĞSIZ NEMLENDİRİCİ

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR YAĞSIZ NEMLENDİRİCİ

oil free
Neutrogena nemlendirici
(BU ÜRÜN BLOG YAZARINIZ TARAFINDAN KARARSIZ OLARAK DEĞERLENDİRİLDİ:5 ÜZERİNDEN 3 ALDI)
Bu nemlendiriciyi yazın başında A101 ' e geldiğinde almıştım .Almak zaten aklımdaydı, orada görünce de aldım.(A101 ,BİM vb büyük marketler ara ara daha uygun fiyata  böyle şeyleri getiriyorlar).İlk zamanlar severek kullansam da havalar  iyice ısınınca yüzümde resmen kusma yapmaya,bir yanma bir agırlık hissi vermeye başladı, sanki yüzümde mentollü bir maske varmış da hiç  gitmiyormuş gibi .


OİL FREE  MOİSTURİSER
NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR YAĞSIZ NEMLENDİRİCİ

Ürün tüp şeklinde  ,50 ML lik bir miktarı var.Ağzının şekli nedeniyle fazla  ürün gelmesini engelliyor ve tüpte olduğu için de daha hijyenik oluyor.
oil free moisturiser
NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR YAĞSIZ NEMLENDİRİCİ
Ürün biraz koyu kıvamlı görünse de  ciltte kolay emiliyor ve  az bir miktarı da  yetiyor ancak agırlık ve mentollü bir his veriyor benim cildime.

Bu özelliklerinden dolayı ürünü pek sevemedim ama akşamları kullanıyorum,nem maskesi vb bakım maskeleri yapınca da kullanmıyorum.İndirim de görürsem kış için alabilirim ancak yazın kullanılacak bir  nemlendirici değil .

Ürünün 3'te 2'si bitti bu nedenle kışa kadar olan project pan de yer alıyor. kendisi.(project pan yazısı yakında )

Ürünü A101'den 10 tl gibi bir  fiyata almıştım.Ürün visibly clear serisindeki diğer ürünler ğibi içinde salisilik asit içeriyor  yani  ürünün sivilcelere de iyi geldiğini söylemeliyim.

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı :"ALIŞVERİŞ"olacak .

Hiç yorum yok: