16 Ağustos 2014 Cumartesi

YENİ CİCİLER 2 : GRATİS'DEN ALIŞVERİŞ YAPTIK

karışık alışveriş
karışık alışveriş

  1. FA SPORT DEODORANT :Kardeşim için alındı ikisi de .Temiz ve fresh bir kokusu var .Yanında kolonya hediyesi vardı.Kolonyanın kokusunu sevdim temiz bir kokusu var.Deodorant 150 ML normal boyda kolonya da 200 ML ikisi bir arada  fiyatı 3.75 TL idi.Sadece Fa deodorantın  fiyatı 6 TL olunca iki tane aldım bende,ne yazık ki bayanı kalmamıştı deodorantın.
  2. LOREAL ELSEVE ARGİNİNE DİRENÇ DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN:Zamanın da saçımda dökülme varken kullanmış ve memnun kalmıştım.Şimdi de kardeşimin saçı dökülüyor onun için aldım severek kullanılan bir ürün zaten.fiyatı:10.45 tl idi
  3. GRATİS PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA  SUYU:Aslında mavi renkte olanı alacaktım ama kalmamıştı.Bu çalkalama sularını diğerlerine oranla daha çok seviyorum.Tatları daha ğüzel ve ağız yakmıyorlar .Zaten uygun fiyatlı ürünler ama bir de indirime ğirince  stok yapmak şart oluyor.Mavisini görürsem ondan da bir tane alıcam stok için.Fiyatı:2.75 TL idi.
  4. PANTENE DURULANMAYAN SAÇ KREMİ MÜKEMMEL BUKLELER:Bu ürün 10 TL alışveriş yanana 2 TL gibi bir fiyata geliyordu. Pırasa gibi saçlarım olsa da maşa yapınca kullanırım diye aldım.

Aldığım ürünler bu kadar daha ayrıntılı yazılarını ya inceleme yazılarında yada bitenlerim de görürsünüz.
Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM:ISANA SAÇ BAKIM YAĞI"olacak



Hiç yorum yok: