4 Ağustos 2014 Pazartesi

YENİ CİCİLER 1 (MASKE ,TEMİZLEYİCİ,TONİK, KREM VB.)

Herkese  yeniden merhaba

Bu  ürünler  ne zaman alındı ,hediye edildi hatırlamıyorum.Yazı yazmadığım zaman zarfında oldu orası kesin.Sözü fazla uzatmadan başlayalım.













  1. PLAY WORDS :Islak havlu yeni çeşitini denemek istedim şok da satılıyor bu marka
  2. CİTY COLOUR:Far paleti mor renklerden oluşuyor,Gratisten almış olmalıyım.
  3. GRATİS'E ÖZEL DUŞ JELLERİ: Bir alana bir bedava vardı o nedenle aldım  çok uygun bir fiyata almıştım kirazlı olanı bitti bile  kokuları güzel ,iyi de köpürüyor.sevdim bunları
  4. GRATİSE ÖZEL AYAK JELİ.Ayak balsamı almaya ğittiğim de yanlışlıkla  almışım sevdim bunu da nemlendirmesi yaz için yeterli .
  5. TOPUZTOKASI : 1 TL ye küçük bir tokacıdan almıştım henüzkullanmadım .
  6. JOHNSON'S BABY ŞAMPUANI VE YAGI: İkisi 10 tl ye alındı ve şampuan yeni saç bakım rutinim de.



7.NEUTROGENA YAĞSIZ NEMLENDİRİCİ:Yazısı gelecek.
8.NEA SOFT NEMLENDİRİCİ:Bim'den alındı.Ve akşamları ellerime uyguluyorum çok güzel pamuk gibi kokuyor .
9.ŞELALE GÜL SUYU:Ramazan ayın dalındı. Sade bir tonik arayışımın sonun da aldım.Gratis de 8 tl ikenben küçük bir marketten , 1.85 tl gibi komik bir  fiyata aldım Gratis farkı tabii.
10.LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ:Ayrıntılı yazısı gelecek yakında
11.DİADERMİNE HASSAS CİLTLER İÇİN  TEMİZLEME JELİ VE TONİK HEDİYELİ : Bu bayram indirimi sırasın da alındı.Kışın kullanmak üzere yedeklerde ki yerini adı.
12.BEBAK YAGLI CİLTLER İÇİN TEMİZLEME JELİ VE TONIĞİ: Kullanmak için sabırsızlanıyorum ben bebak ürünlerini çok seviyorum zaten.
BENRİ VÜCÜT LOSYONU:Bayram indiriminden tl ğibi bir fiyata aldım.Bir kez kullandım güzeldi .kolay emiliyor ve nemlendirmesi yeterli.1000 ml devasa bir ürün ancak bir sonraki ramazan bayramında biter  de yenisi alınır.
13.MASKELER :Hepsi Grati'den alındı.oksijen maskesi hariç diğerleri arkadaşlarımdan hediye ama bayramda gördüm indirimde 0.75 -1 TL  arası değişen fiyatlarla satılıyordu.Ayrıntılı yazısı gelecek ama temizleme maskesine bayıldım.




 










 

Hiç yorum yok: