21 Ekim 2014 Salı

CİLT BAKIM MASKELERİM


Herkese merhaba günün ikinci yazısıyla daha karşınızdayım bu yazım videosunu da yayınladığım bir konu üzerine olacak.Evet cilt bakım maskeleriyle ilgili olacak.
Gelelim maskelerimi;



1-2 :DaHa önce yazısını da yazdığım yag emici maskeyi yapmak için kullanıyorum.İzemek isterseniz videosuna buradan ulaşabilirsiniz.
3:Her daim favorim olan kil maskesi. Garnier'in bu ürünüyle aşk yaşıyoruz ayrıntılı yazısı burada
4:GRATİS'den aldığım PEEL OFF MASKE:Bu maskeyi çok sevdim yakında yazısı yazılacaklardan.
5:Tek kullanımlık maskeler:Çogu totes meer markasına ait.nem maskesi(yazısı burada),temizlik maskesi(yazısı burada),antistress maskesi,antiage maskesi,kaşmir maskesi,canlandırıcı maskesi (yazısı burada) ve elimde bir tane kalan yine gratisten aldığım köpüren maske yaban mersinli olandan indirim de bu köpüren maskeler  stoklanacaklardan.



Gördüğünüz gibi elimde fazlasıyla maske var ,bunaların yanında bir de dogal yollarla yaptığım maskeler var ki o maskeleri sırasıyla sizlere anlatıcagım ve videosunu çekeceğim.

Umarım sevmişsinizdir benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın

CİLT BAKIM MASKELERİM VİDEOSU

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 31:ARKO NEM İNCİ DOKUNUŞU KREM"olacak.

Hiç yorum yok: